Ο Αζάζελ Γιάκομπς βγήκε μέσα από τη μεγάλη φουρνιά του mumblecore, των 20ρηδων δηλαδή που στις αρχές του αιώνα πήραν μια κάμερα και άρχισαν να γυρίζουν ανεξέλεγκτα μαθαίνοντας χάρη στην ευκολία και την αμεσότητα που παρείχε η ψηφιακή εποχή. Οι περισσότεροι από τη γενιά του μετακόμισαν στην πορεία στην τηλεόραση και αρκετοί συνεχίζουν να κινούνται ως σήμερα στον ανεξάρτητο χώρο, έχοντας όμως το ειδικό βάρος ώστε να αναλάβουν μεγαλύτερες παραγωγές με πιο γνωστά ονόματα.

Μετά από μια μικρή απουσία λίγων ετών, ο Γιάκομπς επέστρεψε το 2017 με το «The Lovers», σκηνοθετώντας τους Τρέισι Λετς και Ντέμπρα Γουίνγκερ, σκηνοθέτησε και μερικά επεισόδια του «Mozart in the Jungle» και στο τέλος της φετινής ανορθόδοξης χρονιάς παρουσίασε στο φεστιβάλ της Νέας Υόρκης το «French Exit». Η ταινία του πήρε ανάμεικτες κριτικές, όλοι σχεδόν όμως συμφώνησαν σε ένα πράγμα, την εντυπωσιακή ερμηνεία της Μισέλ Φάιφερ στο ρόλο μιας socialite του Μανχάταν που αφού έχει κατασπαταλήσει, ως χήρα πια, την περιουσία της, μετακομίζει μαζί με τον γιο της και τον γάτο της σε ένα μικρό διαμέρισμα στο Παρίσι, όπου δέχεται με χαρά την παρέα μιας σειράς απόκληρων που μοιάζουν με εξωγήινοι που ζουν ανάμεσά μας.

Η Φάιφερ υποδύεται με εντυπωσιακό τρόπο την ηρωίδα της και ήδη ξεκινούν τα αφιερωματικά άρθρα (όπως αυτό του Entertainment Weekly) προς ένα Οσκαρικό ταξίδι. Αν και παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα στο Χόλιγουντ και ενεργή εδώ και 40 χρόνια περίπου, η Φάιφερ δεν έχει κατακτήσει ποτέ το χρυσό αγαλματίδιο, έχοντας 3 συνολικά υποψηφιότητες στην καριέρα της, όλες σε μια πενταετία («Επικίνδυνες Σχέσεις», «Σχέσεις Πάθους», «Ο Τόπος του Έρωτα»).

Για το ρόλο της στην ταινία, η ίδια προσπάθησε να μελετήσει αληθινές προσωπικότητες που συγγενεύουν με τον χαρακτήρα της. «Σκέψου το συναίθημα του να νιώθεις απομονωμένος και μετά να ανακαλύπτεις πως υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι στο ίδιο νησί σου. Είναι περίεργο, αλλά μοιάζει ευκολότερο να το κάνεις αυτό με τελείως άγνωστους ανθρώπους και όχι με αυτούς που γνωρίζεις σε όλη τη ζωή σου. Υπάρχει κάτι το παράλογο σε αυτή τη συνύπαρξη, αλλά η καλύτερη κωμωδία πηγάζει από τέτοιες πραγματικές καταστάσεις.»

Η ταινία θα κυκλοφορήσει στις 12 Φεβρουαρίου στις ΗΠΑ – άγνωστο βέβαια σε ποια κατάσταση θα είμαστε τότε – με μια καμπάνια που θα στηρίζεται πάνω στο ρόλο της Φάιφερ . Δείτε παρακάτω το τρέιλερ που κυκλοφόρησε.

 

Πηγή: cinemagazine.gr