Ανοιχτοί να υποδεχτούν τους Θεσσαλονικείς θα είναι το Σαββατοκύριακο, 8 και 9 Σεπτεμβρίου, τρεις σταθμοί του Μετρό, προκειμένου να ξεναγηθεί το κοινό στους χώρους και να ενημερωθεί για την πορεία του έργου καθώς η βασική γραμμή αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη του 2020.

Για τέσσερις ώρες, από τις 10 το πρωί έως τις 2 το μεσημέρι, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφτούν σε ομάδες τον σταθμό Συντριβανίου, δίπλα από τη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης, τον σταθμό της Παπάφη, στην οδό Κων. Καραμανλή και τον τερματικό σταθμό στην περιοχή της Πυλαίας.

«Είναι μια ευκαιρία, το Σαββατοκύριακο, που η Θεσσαλονίκη γιορτάζει να δουν οι πολίτες με τα δικά τους μάτια τις σήραγγες, τις αποβάθρες και την τεράστια πρόοδο που έχει κάνει το έργο. Να έχουν χειροπιαστή απόδειξη, ότι το Μετρό προχωράει», δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό ΑΕ, Γιάννης Μυλόπουλος, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Τα εγκαίνια της Αττικό Μετρό

Επίσης, στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ, θα γίνουν την Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου, στις 7 το βράδυ, τα εγκαίνια της Αττικό Μετρό από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σπίρτζη.

«Την πρώτη χρονιά στη ΔΕΘ είχαμε ένα βαγόνι από το μετρό της Αθήνας για συμβολικούς λόγους. Πέρσι είχαμε ένα βαγόνι από την Κοπεγχάγη, όμως φέτος θα έχουμε το δικό μας υπερσύγχρονο βαγόνι, χωρίς οδηγό, το βαγόνι της Θεσσαλονίκης. Αυτά που έχουμε παραγγείλει και αναμένονται στην πόλη στις αρχές του 2019», πρόσθεσε ο κ. Μυλόπουλος.

Εκπαιδευτικό παιχνίδι «Το Μετρό στην πόλη μας»

Πέρα από τα εγκαίνια, την Κυριακή θα παρουσιαστεί από την Αττικό Μετρό ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι, με τίτλο «Το Μετρό στην πόλη μας», ειδικά σχεδιασμένο για τα παιδιά της Θεσσαλονίκης και το οποίο, στη συνέχεια, θα διδαχτεί σε μαθητές δημοτικών σχολείων και γυμνασίων της πόλης.

«Είναι ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι, που φέρνει τους μαθητές της Θεσσαλονίκης κοντά στην ιδέα του Μετρό. Τι είναι, πώς κατασκευάζεται και πώς λειτουργεί», συμπλήρωσε ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό.

Το υπερσύγχρονο μετρό

«Το Μετρό από το 2016 και μετά τρέχει όσο γίνεται πιο γρήγορα. Ήδη βρισκόμαστε σε μια φάση να βλέπουμε το τέλος. Το δεύτερο εξάμηνο του 2019 θα ξεκινήσει η δοκιμαστική λειτουργία μια και θα είναι υπερσύγχρονο, δεν θα έχει οδηγό. Αυτά τα συστήματα θέλουν μεγάλους χρόνους δοκιμαστικών λειτουργιών, ώστε να καλυφθούν όλα τα πιθανά ενδεχόμενα», ανέφερε.

Προς τα τέλη Σεπτεμβρίου και αμέσως μετά την 83η ΔΕΘ θα ξεκινήσουν οι εργασίες για την πλάκα οροφής στο σταθμό της Βενιζέλου, που σύμφωνα με τις εκτιμήσεις θα ολοκληρωθεί το 2022, ανάλογα με τις αρχαιολογικές εργασίες. «Η Εγνατία οδός δεν θα κλείσει. Στη Βενιζέλου θα έχουμε μια λωρίδα κυκλοφορίας, ενώ θα κλείσει το κομμάτι του δρόμου πάνω από την Εγνατία», είπε ο κ. Μυλόπουλος.

Πηγή: typosthes.gr