Η Zara, η αλυσίδα μόδας του ομίλου ένδυσης INDIΤEX, εγκαινιάζει σήμερα, 12 Απριλίου, την εμπειρία «επαυξημένης πραγματικότητας» (σύνθεση εικονικής πραγματικότητας και φυσικού κόσμου) που θα είναι διαθέσιμη σε κινητές συσκευές μέσω της εφαρμογής Zara AR και θα διαρκέσει δύο εβδομάδες σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλο τον κόσμο.

Τα ΖARA δεν επαναπαύονται! Φέρνουν τώρα μια νέα υπηρεσία, η οποία υπόσχεται να αλλάξει μια για πάντα τον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουμε. Για την ακρίβεια, αλλάζουν οι βιτρίνες των καταστημάτων.

Η νέα υπηρεασία

Ορισμένα καταστήματα ZARA θα αποκτήσουν την τεχνολογία της επαυξημένης πραγματικότητας (augmented reality). 

Πρόκειται για μια τεχνολογία με την οποία οι πελάτες θα μπορούν, όταν στρέφουν την οθόνη του κινητού τους πάνω στη βιτρίνα με τους ειδικούς αισθητήρες, να βλέπουν μοντέλα να φοράνε τα επιλεγμένα ρούχα, ώστε έτσι να παίρνουν μια καλύτερη ιδέα για το τι να αγοράσουν.

Οι νέες βιτρίνες

Οι βιτρίνες επαυξημένης πραγματικότητας θα δημιουργηθούν σε 120 καταστήματα σε διάφορες χώρες, αρχής γενομένης από τις 18 Απριλίου, όπως έκανε γνωστό η εταιρεία λιανεμπορίου Inditex, στην οποία ανήκει η Zara, σύμφωνα με το πρακτορείο Ρόιτερς.

Με τον τρόπο αυτό, η εταιρεία ελπίζει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, ιδίως νεότερης γενιάς, εικοσάρηδες και τριαντάρηδες.

Η νέα υπηρεσία έφτασε

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτό το πρωτοποριακό concept τοποθετεί την υπερσύγχρονη τεχνολογία στο λιανικό περιβάλλον, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες εντός και εκτός του καταστήματος να κάνουν τις αγορές τους και να μοιράζονται την εμπειρία τους όπως ποτέ άλλοτε.

Στην Αθήνα, στο κατάστημα της Zara Ερμού 9, γίνονται τα πρώτα εγκαίνια καθώς θα είναι διαθέσιμη από σήμερα η συγκεκριμένη εφαρμογή.