Ο διευθύνων σύμβουλος Michael O’Leary λέει ότι η εποχή του εισιτηρίου των 10 ευρώ έχει τελειώσει.

Ο μέσος ναύλος της αεροπορικής εταιρείας θα αυξηθεί από περίπου 40 ευρώ (33,75 £) πέρυσι σε περίπου 50 ευρώ τα επόμενα πέντε χρόνια, είπε στο BBC.

Αλλά λέει ότι πιστεύει ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να πετούν συχνά, παρά το αυξανόμενο κόστος ζωής.

«Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι στο χαμηλότερο άκρο της αγοράς, οι πραγματικά φθηνοί διαφημιστικοί ναύλοι μας – οι ναύλοι του ενός ευρώ, οι ναύλοι των 0,99 ευρώ, ακόμη και οι ναύλοι των 9,99 ευρώ – νομίζω ότι δεν θα δείτε αυτούς τους ναύλους για τα επόμενα χρόνια, Ο κ. O’Leary είπε στην εκπομπή Today του BBC Radio 4.

Η αύξηση του κόστους των καυσίμων που ανεβάζει τους αεροπορικούς ναύλους, αυξάνει επίσης τους λογαριασμούς ενέργειας των νοικοκυριών, καταναλώνοντας τα διαθέσιμα εισοδήματα των ανθρώπων. Ωστόσο, ο επικεφαλής της αεροπορικής εταιρείας είπε, παρά το γεγονός αυτό, αναμένει από τους πελάτες να αναζητήσουν επιλογές χαμηλότερου κόστους αντί να περιορίσουν τις πτήσεις.

Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι θα συνεχίσουν να πετούν συχνά. Αλλά νομίζω ότι οι άνθρωποι θα γίνουν πολύ πιο ευαίσθητοι στις τιμές».

Καθώς τα αεροπορικά εισιτήρια έγιναν φθηνότερα τις τελευταίες δεκαετίες, ο αριθμός των πτήσεων που πραγματοποιήθηκαν έχει αυξηθεί, με περισσότερους ανθρώπους να κάνουν μικρά διαλείμματα στο εξωτερικό, εκτός από τις ετήσιες διακοπές. Αεροπορικές εταιρείες όπως η Ryanair, η Easyjet, η Vueling και η Wizz Air έχουν ανταγωνιστεί για να προσφέρουν χαμηλού κόστους υπηρεσίες χωρίς περιθώρια.

H Ryanair επενδύει σε αεροσκάφη με μεγαλύτερη απόδοση καυσίμου, αλλά όπως τόνισε οι μεγαλύτερες μειώσεις στη χρήση ορυκτών καυσίμων θα προκύψουν από τη μετάβαση από τη βενζίνη και το ντίζελ στα ηλεκτρικά οχήματα.

Πηγή: dikaiologitika.gr