Η ιδέα της Pukka «γεννήθηκε» και άρχισε να υλοποιείται συστηματικά πριν από δέκα χρόνια. Ο ιδιοκτήτης του fashion brand, Τέο Τερζόπουλος, βλέποντας εκείνη την εποχή ένα μεγάλο κενό στην αγορά της Θεσσαλονίκης άρχισε να «καταστρώνει» το δικό του σχέδιο, ώστε σερβιτόροι και bartenders γνωστών μαγαζιών της πόλης να ντύνονται στυλάτα και πρωτοποριακά.

Συνέντευξη στη Χριστίνα Μισιρλή 

Φωτογραφίες: Νικηφόρος Ντέμπος

Η Pukka, όμως, όλα αυτά τα χρόνια δεν περιορίστηκε μόνο στη Θεσσαλονίκη και την Ελλάδα αλλά επεκτάθηκε πολύ γρήγορα και στο εξωτερικό. Έως τώρα έχει ταξιδέψει σε περισσότερες από 50 χώρες συχνάζοντας σε φημισμένα μπαρ και εστιατόρια. Ανάμεσα σε αυτές τις χώρες είναι Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία, Μεξικό, Σιγκαπούρη, Κίνα, Χονγκ Κονγκ,  Νέα Υόρκη, Σαν Φρανσίσκο, Αργεντινή, Καναδά, Κολομβία, Βραζιλία, Νότια Αφρική, Ντουμπάϊ και σχεδόν σε όλες τις χώρες της Ευρώπης.

«Το 2012 μέσω κάποιων φίλων ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τα πρώτα δείγματα, τα οποία τα κάναμε δώρα σε γνωστούς, σε bartenders στη Θεσσαλονίκη, την Αθήνα και την επαρχία για να πάρουμε ένα feedback», είπε ο Τέο Τερζόπουλος μιλώντας στο biscotto.gr. «Το feedback ήταν πολύ καλό και ενθαρρυντικό οπότε το προχωρήσαμε», συνέχισε.

Για όσους αναρωτήθηκαν Pukka σημαίνει αυθεντικό, σούπερ, εξαιρετικό που μιξάρει στιλ, design και χρηστικότητα, μέσα από μια εξατομικευμένη προσέγγιση στο απόλυτο αξεσουάρ εστίασης και όχι μόνο: στην ποδιά.

Στην Pukka η ποδιά δεν είναι ένα ακόμη αξεσουάρ. Είναι σήμα κατατεθέν της ιδιότητάς των bartender και των mixologist, ένα χρηστικό εργαλείο που λύνει τα χέρια, αποτελώντας παράλληλα το δικό τους style statement. Κόβεται και ράβεται, λοιπόν, κυριολεκτικά στα μέτρα τους, για να καλύψει τις πολύ ιδιαίτερες ανάγκες και για να εκφράσει τη μοναδικότητά τους.

Η ομάδα που στελεχώνει το brand αποτελείται από οχτώ άτομα, τα οποία έχουν βάλει όλα το λιθαράκι τους για να βγει το τελικό αποτέλεσμα. Το showroom της Pukka βρίσκεται στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην οδό Φράγκων 20. Πρόκειται για έναν φρέσκο και πολύ μοντέρνο χώρο, όπου όλες οι ποδιές δημιουργούνται εκεί πέρα από το μηδέν. Το να έχεις ένα 100% ελληνικό brand σημαίνει πολλά και όπως είπε ο Τέο «στηρίζουμε τις τοπικές επιχειρήσεις. Πολλά από τα υφάσματα και τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούμε, είναι από επιχειρήσεις και προμηθευτές της γειτονιάς».

Με την πάροδο του χρόνου, το brand απέκτησε πολλά ακόμη προϊόντα όπως φούτερ, T-shirt, καπέλα, πουκάμισα και τσάντες. «Ό,τι ήθελε ο πελάτης και μπορούσαμε να το κάνουμε στις υποδομές μας, το υλοποιήσαμε και αυξήσαμε τους κωδικούς μας».

Στη συνέχεια, ρωτήσαμε τι είναι στη μόδα αυτή την περίοδο απαντώντας ότι «τα jacket και η ποδιά μέσης έχουν περισσότερη ζήτηση. Η κολεξιόν μας αλλάζει ανάλογα με την εποχή (χειμώνα-καλοκαίρι) και προσαρμόζεται σε σχέδια και χρώματα, καθώς πολλοί από τους πελάτες μας είναι στο εξωτερικό. Προσπαθούμε να είμαστε πάντα μέσα στις τάσεις της μόδας», εξήγησε ο Τέο. «Στόχος μας είναι να γίνει η ποδιά τάση στον χώρο της εστίασης», πρόσθεσε.

Η Pukka φέτος τον Φεβρουάριο κλείνει 10 χρόνια λειτουργίας και θα τα γιορτάσει με ένα ιδιαίτερο party στο Block 33 θέλοντας να ευχαριστήσει όλους όσους την έχουν στηρίξει όλα αυτά τα χρόνια.

Pukka | Πολυμέσα 

Facebook: pukka.gr 
Instagram: pukka_aprons
website: www.pukka.gr

Περιοχή 

Φράγκων 20, Θεσσαλονίκη
Τ. 2315 552323

Aραπάκη 64, Αθήνα
Τ. 210 95814 54