banner
banner
Αρχική #LOCKDOWN 2_ Πώς δύο 12χρονοι έβγαλαν $250.000 κατά τη διάρκεια της πανδημίας

Πώς δύο 12χρονοι έβγαλαν $250.000 κατά τη διάρκεια της πανδημίας

488

Μια μέρα, καθώς οι 12χρονοι Ayaan και Mickey Naqvi από το Κονέκτικατ στόλιζαν το δέντρο τους, ένα από τα αγαπημένα τους στολίδια γλίστρησε και έσπασε. Εκείνη τη στιγμή γεννήθηκε η ιδέα του Ornament Anchor (άγκυρα στολιδιού).

Πρόκειται, ουσιαστικά, για έναν τρόπο να σταθεροποιείται το στολίδι στο κλαδί όπου σφίγγει επάνω του αντί να κρεμιέται όπως συνήθως και έτσι δεν υπάρχει κίνδυνος να πέσει.

Τα παιδιά παρουσίασαν για πρώτη φορά το project σε μια σχολική εργασία πέρσι και μόλις διαπίστωσαν το ενδιαφέρον που προέκυψε, κατάλαβαν ότι κάτι καλό υπήρχε εδώ. Έτσι, τα αδέρφια δεν έχασαν καιρό και αποφάσισαν να μετατρέψουν την εφεύρεσή τους σε επιχείρηση.Σχεδίασαν το προϊόν, το πατεντάρισαν δημιούργησαν ένα όμορφο website, υπολόγισαν την τιμή και το έβγαλαν στην αγορά!

Την πρώτη φορά που έβγαλαν προς πώληση την ιδέα τους στην τοπική Χριστουγεννιάτικη αγορά πέρσι, πούλησαν Ornament Anchors αξίας $1.000 μέσα σε έξι ώρες και στη συνέχεια αποφάσισαν να το μοιραστούν με όλο τον κόσμο. Με λίγη βοήθεια από τηλεοπτικές εκπομπές που τους ανακάλυψαν, τα προϊόντα τους έγιναν 2 φορές sold out.

Μεγάλη επιτυχία και δωρεές

Μέσα σε ένα χρόνο τα αγόρια κέρδισαν $250.000 και αποφάσισαν να δωρίσουν το 10% των κερδών τους σε τοπικά καταφύγια ζώων. Μάλιστα αποφάσισαν η δωρεά αυτή να συνεχιστεί και για το μέλλον, οπότε ξέρετε ότι προστατεύοντας τα στολίδια σας, βοηθάτε και τα ζώα.

Δείτε πώς πώς λειτουργεί το Ornament Anchor

Φωτογραφία: Hamza Naqvi