Οι κάτοικοι της περιοχής του Φαλήρου, στην Θεσσαλονίκη, ξύπνησαν αντικρύζοντας το γνωστό ροζ χαρτί, στα παρμπρίζ των αυτοκινήτων τους. Αφού καταράστηκαν την τύχη τους, το σήκωσαν από τους υαλοκαθαριστήρες τους για να διαβάσουν την «λυπητερή». Ήταν η στιγμή, που κατάλαβαν πως όλα τα αυτοκίνητα της περιοχής είχαν ένα ροζ χαρτί αφημένο πάνω τους και πως ήταν η «διαφήμιση» μιας γνωστής αλυσίδας καταστημάτων στην περιοχή, που διαθέτει καφέ και ψιλικά…:

Την λες και εικόνα «μικρού, καθημερινού τρόμου», έτσι δεν είναι;
Σουβλιά στο μέρος της καρδιάς…
Από πιο κοντά, ξεκινάς ν’ αναρωτιέσαι.

Η «κλήση», σ’ όλο της το μεγαλείο…:

Η κλήση είναι μια διαφημιστική ακρότητα σε ιδέα του Κωνσταντίνου Παπαπρίλη Πανάτσα και υλοποίηση του Νίκου Μπίντση (Motivation).