Συνεχώς οι πελάτες παρακαλούν τα λογότυπα να είναι μεγαλύτερα για να φαίνεται καλύτερα η μάρκα, αλλά σπάνια παρακαλούν να λογότυπα να εξαφανιστούν.

Η εταιρεία ρούχων Lacoste, όμως έχει μια διαφορετική άποψη! Εξαφανίζει το γνωστό κροκοδειλάκι της και στη θέση του βάζει είδη ζώων που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν. Ο λόγος, είναι η προσπάθεια στήριξης του Διεθνούς Οργανισμού Προστασίας της Φύσης (International Union for Conservation of Nature (IUCN)) και μαζί με την BETC Παρισιού, η γνωστή μάρκα αφήνει στην άκρη για λίγο το λογότυπο της, το οποίο θεωρείται ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα λογότυπα παγκοσμίως και στην θέση του βάζει πουλιάψάριαιγκουάναχελώνες και ρινόκερους και όχι μόνο.

Η καμπάνια “Save Our Species” σηματοδοτεί την αρχή μιας τριετούς συνεργασίας με την IUCN και φέρνει στο προσκήνιο 10 είδη ζώων που κινδυνεύουν να εξαφανιστούν και θα εμφανιστούν ως λογότυπα της Lacoste για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Συνολικά έχουν παραχθεί 1,775 φανέλες. Ανάμεσα τους βρίσκονται 30 λογότυπα με Vaquitas (ένα είδος θαλάσσιου θηλαστικού) και 450 φανέλες με το λογότυπο που αντιπροσωπεύει το Anegada Rock Iguana– ο αριθμός τους αντιπροσωπεύει και τον αριθμό των ζώων έχουν μείνει και στην φύση.

Το λογότυπο με τον κροκόδειλο κοσμεί την Lacoste εδώ και 85 χρόνια. Δημιουργήθηκε ως φόρος τιμής προς τον δημιουργό της μάρκας René Lacoste, το οποίο φώναζαν «Ο Κροκόδειλος» λόγω της επιμονής του όταν έπαιζε τένις. Για την συνεργασία με την καμπάνια “Save Our Species” είναι η πρώτη φορά που η Lacosteαλλάζει το λογότυπο της- ακόμη και για περιορισμένο χρονικό διάστημα.

Τα είδη που αντιπροσωπεύονται επιλέχθηκαν από την IUCN, την Lacoste και την BETC Παρισιού και δημιουργήθηκαν με ακριβώς τον ίδιο τρόπο και υλικά όπως το γνωστό κροκοδειλάκι. Οι φανέλες παρουσιάστηκαν πρώτη φορά στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού και πωλούνται για 150 ευρώ στην ιστοσελίδα του Save Our Species. Τα έσοδα θα διατίθενται για την διάσωση του κάθε ζώου που αντιπροσωπεύεται.

Το 2018 έχει ξεκινήσει με πολύ έξυπνες καμπάνιες, με την KFC και την Diesel να ανταγωνίζονται για τον τίτλο της καμπάνιας με την καλύτερη ιδέα!

ΠΗΓΗ