Η Lidl, για να προωθήσει, στην Βρετανία, το private label gin της, Hortus, δημιούργησε το «Lidl house of Hortus», ένα pop-up gin bar το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά με προσκλήσεις και θα προσφέρει δωρεάν δύο ποτά που παράγονται για λογαριασμό της γερμανικής αλυσίδας super-market.

Η αρχή θα γίνει από την επόμενη Παρασκευή 26 Οκτωβρίου, από την Greek Street, στο Soho, όπου το Λονδρέζικο κοινό θα μυηθεί στα μυστικά και τις γνώσεις του Hortus, για δύο ημέρες, και στη συνέχεια ο Βοτανικός κήπος-bar θα ταξιδεύσει και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Βρετανίας, μέσα στον Νοέμβριο.

Καθώς οι πρώτες 700 προσκλήσεις εξαφανίστηκαν σε λιγότερες από 24 ώρες, η αλυσίδα επανήλθε και με δεύτερο γύρο. Και ο νέος γύρος ήταν sold out και μέχρι στιγμής δεν είναι γνωστό αν θα υπάρξουν νέες προσκλήσεις.

Το Hortus, το οποίο δεν βρίσκεται στην σταθερή συλλογή στα ράφια της Lidl στην Ελλάδα, έχει δημιουργήσει αρκετούς πονοκεφάλους στα επώνυμα gin, καθώς, σύμφωνα με τον Independent, σε τυφλή γευστική δοκιμή που πραγματοποιήθηκε από το Gold Housekeeping Institute, ανάμεσα σε γνωστές φίρμες gin, αλλά και σε private label souper-market, το Hortus της Lidl, βρέθηκε στην έβδομη θέση με 77 βαθμούς, πάνω από ιστορικά και πιο ακριβά gin.

 

Πηγή: itspossible.gr