Μετράμε τρεις ημέρες από τότε που ανέβηκε στο YouTube και γνωρίσαμε το νέο τραγούδι του Χρήστου Δάντη με τίτλο Καργ(!@#$) σε μισώ. Έκτοτε το τραγούδι έχει συγκεντρώσει 348.743 χτυπήματα στη δημοφιλή πλατφόρμα, είναι η 4η δημοφιλέστερη τάση σε βίντεο πανελλαδικώς, ενώ καθημερινά ο γνωστός καλλιτέχνης απογοητεύει πολλές χιλιάδες.

Γράφει ο Βαγγέλης Πουρίκης

Για όσους δεν γνωρίζεται για ποιο τραγούδι μιλάμε, πρόκειται για το παρακάτω:

Αφού το ακούσατε λοιπόν, νομίζω ότι και σε εσάς δημιουργείται το εξής εύλογο ερώτημα:

Γιατί;

Ποιος είναι αυτός ο Χρήστος Δάντης και που πήγε ο παλιός. Η Ελλάδα αγάπησε τον Χρήστο Δάντη για την αυθεντική φωνή του που μας έκανε να ανατριχιάζουμε, για τα πανέμορφα τραγούδια που ο ίδιος ερμήνευε μοναδικά, για τις διεθνώς αναγνωρισμένες συνθέσεις του (ας μη ξεχνάμε πως ο Χρήστος Δάντης ήταν ο συνθέτης του My Number One, του τραγουδιού που χάρισε στην Ελλάδα την 1η θέση στην Eurovision του 2005).

Τώρα όμως έχουμε έναν διαφορετικό Δάντη μπροστά μας. Έναν Δάντη ο οποίος περισσότερο μοιάζει με πιτσιρίκι που χρησιμοποιεί όλα τα μέσα για να αναδειχθεί στη μουσική φάμπρικα των ημερών μας. Στίχος προκλητικός (έχει κατηγορηθεί ακόμα για σεξιστικό πρόσημο), video clip που τραβάει όλα τα βλέμματα στο μισοντυμένο μοντέλο και μουσική που έρχεται να πλαισιώσει όλα αυτά σε ένα εμπορικό έργο αντιτέχνης. Αν μπορούμε να βάλουμε ασφαλή όρια στην τέχνη βέβαια.

Τι ανάγκη είχε ο Χρήστος Δάντης να το κάνει όλο αυτό. Σπάω το κεφάλι μου όλη μέρα και η αλήθεια είναι πως καταλήγω σε 3 λόγους, μη ξέροντας ποτέ αν ισχύει κάποιος από αυτούς ή και όλοι μαζί:

  • Πάνω στην τρέλα του: Η αλήθεια είναι πως σαν καλλιτέχνης ο Χρήστος Δάντης χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα απελευθερωμένος. Δε χωράει σε στεγανά η τρέλα του και μπορεί απλά να ήθελε να το κάνει, μην πιστεύοντας ότι θα δημιουργήσει πανελλαδικό σάλο κάνοντας πολλούς να δυσανασχετούν και να απογοητεύονται από αυτό.
  • Θέμα οικονομικό: Από την άλλη πως γίνεται να είσαι ο Χρήστος Δάντης, που σε λατρεύει όλη η χώρα και σε χαρακτηρίζουν τραγούδια με νόημα και βάθος, και να μη μπορείς να προβλέψεις πως το νέο σου τραγούδι θα γίνει viral σε χρόνο ρεκόρ κι όσοι μέχρι χτες σε λάτρευαν σήμερα είναι θλιμμένοι μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους. Μήπως το θέμα ήταν οικονομικό; Γιατί η Digital Ray Records δεν είναι και καμία εταιρία της πλάκας.
  • Εκ νέου ανέλιξη: Και πάλι όμως. Η δυσφήμιση κάποιες φορές είναι η καλύτερη διαφήμιση. Και πόσα να είναι τα λεφτά που θα σε κάνουν να πετάξεις στα σκουπίδια τη λαμπρή αυτή πορεία τόσων χρόνων; Ίσως ο σκοπός να είναι απώτερος. Ίσως ανεβαίνοντας με οποιονδήποτε τρόπο στα «ελληνικά τσαρτ» (με κάθε έννοια της φράσης) να θέλει να προσελκύσει το ενδιαφέρον προς το μέρος του ώστε να παρουσιάσει στο χώρο της μουσικής βιομηχανίας ένα φρέσκο έργο, δίχως να τον αγνοούν.

Το υπεραναλύουμε είναι η αλήθεια κι ίσως να μην είναι και τόσο μεγάλη ανάγκη. Άλλα ίσως όλοι οι λόγοι για τους οποίους αξίζει να καθόμαστε να χαλιόμαστε για αυτό το τραγούδι  συνοψίζονται μέσα σε 3 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα.