Το brand είχε τη δική του ιστορία : Το storytelling ως εργαλείο επικοινωνίας & πώλησης

Μικρό ή μεγάλο, κάθε brand έχει τη δική του -μικρή ή μεγάλη- ιστορία.
Το πόσο δυνατή είναι όμως, εξαρτάται από το αν είναι σαφής, άμεση και συνεπής.
Αυτό άλλωστε κάνει και τη διαφορά.
Στην προβολή, την αναγνωρισιμότητα, τις πωλήσεις.
Με κύριο άξονα την online παρουσία (web και social media) μιλάμε, σκεφτόμαστε και γράφουμε για το «πώς» ένα brand μπορεί να «μιλήσει» πετυχημένα στο κοινό του,
από τις βασικές αρχές ως τις μικρές λεπτομέρειες -που μπορούν να κάνουν τη μεγάλη διαφορά.

θα δοθούν πιστοποιητικά παρακολούθησης στους συμμετέχοντες.

Παρουσίαση : Γιώργος Μαντζουρανίδης Copywriter, Fotone Advertising

NETWORKING PARTY
Την Παρασκευή 26 Ιανουαρίου μετά το τελευταίο workshop , ομιλητές και συμμετέχοντες  στη 2η εβδομάδα social media του  biscotto thessaloniki, είναι καλεσμένοι σε ένα
NETWORKING PARTY για να ανταλλάξουμε απόψεις και να γνωριστούμε καλύτερα.

Ιnfo
biscotto coffee+ (Mediterranean Cosmos)
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου
Έναρξη: 20:15
Είσοδος: 10€
Facebook event: ΕΔΩ
Σας ενημερώνουμε ότι μετά τις 20:00 δεν υπάρχει χρέωση στο parking του Mediterranean Cosmos

Μπορείτε να κάνετε κράτηση τηλεφωνικά στο 2310253878 ή ηλεκτρονικά συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα κράτησης.

[contact-form-7 404 "Not Found"]
workshop biscotto community