Σύμφωνα με τον Γιάννη Μυλόπουλο, πρόεδρο της «Αττικό Μετρό», το 2019 αρχίζουν τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια του μετρό Θεσσαλονίκη, ενώ το 2020 θα έχει παραδοθεί στους πολίτες το 75% του συνολικού έργου.

Οι γραμμή του μετρό

Μιλώντας για το 75%, αναφερόμαστε στην πορεία και το δρομολόγιο που ξεκινάει από την Νέα Ελβετία και καταλήγει στο Σιντριβάνι.

Δύο μήνες αργότερα, τον Ιανουάριο του 2021 έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί η επέκταση γραμμής Καλαμαριάς από τη Μίκρα μέχρι την 25ης Μαρτίου και από εκεί μέχρι το Συντριβάνι.

Στα τέλη του 2021 με αρχές του 2022 υπολογίζεται ότι θα ενταχθούν στο δίκτυο και οι Σταθμοί Αγίας Σοφίας και Βενιζέλου.

Τα λόγια του Γ. Μυλόπουλου

Όπως πρόσθεσε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», «ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, την ερχόμενη εβδομάδα, στο Αναπτυξιακό Συνέδριο Κεντρικής Μακεδονίας θα παρουσιάσει τη νέα αυτή πρόταση της κυκλικής γραμμής του μετρό, πώς οι δύο γραμμές θα ενωθούν σε μία για τη δυτική Θεσσαλονίκη και θα εξαγγείλει το πότε ξεκινούν οι πρόδρομες εργασίες«.

Το 2020 η Θεσσαλονίκη θα έχει 320.000 ανθρώπους που καθημερινά κυκλοφορούν με το μετρό και θα αναδιαρθρωθεί τελείως ο συγκοινωνιακός χάρτης της πόλης.