Όσοι γνωρίζετε τα KFC, τη γνωστή αλυσίδα εστιατορίων, μπορείτε να καταλάβετε τι θα πει ότι τα KFC ξέμειναν από κοτόπουλο! Κι όμως αυτό είναι το σοβαρό πρόβλημα που αντιμετωπίζει η εταιρεία τις τελευταίες μέρες. Κι αν στην Ελλάδα υπάρχουν μόνο 6 καταστήματα, στη Μ. Βρετανία τα πράγματα είναι διαφορετικά, καθώς μετρά περίπου 900. Η εβδομάδα ξεκίνησε εφιαλτικά, με λουκέτο σε 720 καταστήματα στις 17/2, λόγω προβλήματος στην διανομή του κοτόπουλου.

Πώς ξεκίνησαν όλα

Όλα ξεκίνησαν με την αλλαγή της εταιρείας διανομής και κάποιου τρελού μπερδέματος στα logistics. Η κατάσταση έχει βελτιωθεί, αλλά ακόμη το πρόβλημα δεν έχει αποκατασταθεί, με αποτέλεσμα όλη την εβδομάδα να συνταντάμε κλειστά καταστήματα ή άλλα που υπολειτουργούν.

Η εταιρεία διανομής ζήτησε ήδη συγγνώμη, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο ότι δεν ευθύνεται μόνο εκείνη για το πρόβλημα, πετώντας ουσιαστικά το μπαλάκι και στα KFC. Συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες!

Δείτε τα tweets που ανάρτησε αυτές τις μέρες ο ολαριασμός της εταιρείας.

UPDATE (24/03/2018)

Μετά το χαμό που προέκυψε από την κρίση αυτή, όλοι περίμεναν την αντίδραση της εταιρείας. Ευτυχώς, το PR team τους έσωσε την παρτίδα, αναρτώντας ολοσέλιδη διαφήμιση στις εφημερίδες The Sun και Metro. Με τον ευφυή αναγραμματισμό του λογοτύπου του από KFC σε FCK και υπότιτλο We Are Sorry κέρδισε το ίντερνετ και το κοινό της.

Ο κόσμος του pr και του μάρκετινγκ, επίσης υποκλίθηκε στην κίνηση αυτή, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το tweet του ιδρυτή και managing director της μεγάλης εταιρείας δημοσίων σχέσεων «Frank PR» Andrew Bloch να γράφει ότι η απάντση αντίδραση της εταιρείας αποτελεί “masterclass στο PR crisis management”.