Το Netflix είναι η αγαπημένη συνήθεια εκατομμυρίων ανθρώπων στο πλανήτη. Οι προσιτές του τιμές και το δικαίωμα του να μοιράζεσαι τα έξοδα με την παρέα σου, μας έκανε να το αγαπήσουμε και να του ανοίξουμε ορθάνοιχτα τις πόρτες των σπιτιών μας. Και αν δεν μπορείς να μοιράζεσαι τον λογαριασμό σου πια;

Μια νέα ερευνά της εταιρίας Magid έδειξε πως το μοίρασμα τον κωδίκων κοστίζει τουλάχιστον 1,62 δισεκατομμύρια δολάρια στο Netflix ετησίως. Επιπλέον αν σκεφτούμε πως περίπου το 9% των συνδρομητών δίνουν τους κωδικούς του σε άτομα τα οποία δεν είναι συνδρομητές, δηλαδή δεν πληρώνουν, τότε το χαμένο πόσο για την εταιρία αγγίζει τα 1,59 δισεκατομμύρια δολάρια τον χρόνο. Είναι απολύτως λογικό λοιπόν που με τόσο ανταγωνισμό, το Netflix προσπαθεί να σταματήσει το μοίρασμα των κωδικών χωρίς όμως να χάσει το κοινό του.

Μάλιστα ο Chief Product officer του Netflix Greg Peters μεταξύ άλλον δήλωσε πως η εταιρία παρακολουθεί το θέμα και ψάχνει διαρκώς για μια λύση φιλική πάντα προς τους συνδρομητές. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν έτοιμα σχέδια, η εταιρία σκέφτεται πολύ σοβαρά να λάβει μέτρα κατά της πρακτικής διαμοιρασμού των προσωπικών κωδικών.

 

Πηγή: parallaximag.gr