Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Θεσσαλονίκη θα φιλοξενήσει το MEDIAMIXX FESTIVAL, το κορυφαίο φεστιβάλ που αποτελεί πλέον θεσμό στον κόσμο των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, της Δημοσιογραφίας και της Διαφήμισης, αφού διοργανώνεται εδώ και 24 χρόνια σε χώρες των Βαλκανίων.

Η μεγάλη αυτή συνάντηση απευθύνεται και ενδιαφέρει, δημοσιογράφους, επαγγελματίες και στελέχη της επικοινωνίας και των δημοσίων σχέσεων, διαφημιζόμενους, τηλεοπτικούς παραγωγούς, εταιρίες διανομής ταινιών, διαφημιστικές εταιρείες, media shops, μεγάλες και μικρές εταιρίες.

Συγκεκριμένα, το  MEDIAMIXX FESTIVAL2018 θα διοργανωθεί από 20 έως και 22 Σεπτεμβρίου  στην Αποθήκη Γ, στο Λιμάνι Θεσσαλονίκης. 

Συνοπτικά το πρόγραμμα του Φεστιβάλ περιλαμβάνει τα εξής:

  1. Aπονομή Τηλεοπτικών Βραβείων «Χρυσή Ομπρέλα» (Golden Umbrella TV Awards), όπου θα βραβευθούν οι καλύτερες σειρές στον χώρο της ψυχαγωγίας. Τα φετινά «Χρυσή ομπρέλα» περιλαμβάνουν πάνω από 50 παραγωγές από 18 χώρες.

Οι κύριες κατηγορίες είναι: Δράμα, Κωμωδία, Έγκλημα, Web μορφή ψυχαγωγίας και    υποκατηγορίες: Διευθυντής Φωτογραφίας, κινηματογράφηση, ήχου και μουσικής casting, σενάρια.

  1. Διήμερο Συνέδριο: Στο Συνέδριο θα παρουσιαστούν και θα συζητηθούν οι πρόσφατες εξελίξεις και τα πιο καυτά θέματα στο χώρο των ΜΜΕ και της επικοινωνίας με κορυφαίους εισηγητές στο είδος.

Ενδεικτικά, το συνέδριο θα ανοίξει με το σημαντικό θέμα «Το Μέλλον των Ελεύθερων Μέσων και της Διερευνητικής Δημοσιογραφίας» – Νέες Πραγματικότητες, Νομικές Όψεις και Χρηματοδότηση. Η συζήτηση υποστηρίζεται από το Κέντρο Ανάπτυξης Μέσων Ενημέρωσης και το Ταμείο για την Καταπολέμηση της Διαφθοράς. Μεταξύ των συμμετεχόντων θα δούμε τα ονόματα Frank Radiche, Kiril Valchev, Assen Grigorov, Nikolay Staykov, Georgius. Εκπρόσωποι όλων των μεγάλων μέσων μαζικής ενημέρωσης στη Βουλγαρία, καθώς και άτομα από την DW, το BBC, το NBC.

Ενδεικτικά κάποια ακόμη θέματα είναι:

  1. «Το πορτρέτο του παραγωγού στα Βαλκάνια», «Τηλεοπτικές Σειρές στα Βαλκάνια- Παγκόσμιες η Τοπικές;», «Κινηματογραφώντας στα Βαλκάνια», «Το μέλλον των Ελεύθερων Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας – Καταπολεμώντας τη Διαφθορά- Δημοσιογραφική Έρευνα (στρατηγικά  και νομικά θέματα)».
  2. Συνάντηση με θέμα τη Διαδικτυακή Διαφήμιση- Content Marketing (ΒΤΙ studios)
  3. Μελέτη περίπτωσης (Case study): Ο δρόμος προς την “Amazon”
  4. Η νύχτα των «Διαφημισοφάγων» (“The Night of the Adeaters”. Κινηματογραφική προβολή επιλεγμένων διαφημιστικών ταινιών, με την υποστήριξη του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης και πάνελ με θέμα: «Native advertising: Ανάμεσα στις δημόσιες σχέσεις και τη δημοσιογραφία» (Αποθήκη Α)
  5. Πάρτι- Ψυχαγωγία: Μοναδικές βραδιές, με opening party, MAD TV party, και  την επίσημη τελετή απονομής βραβείων ( Σάββατο 22/9, 20.30) που θα συνοδευτεί από το παραδοσιακό Cran Party στη αποθήκη Γ στο Λιμάνι.

Από 20-22 Σεπτεμβρίου μπορείτε να συμμετάσχετε στη διεθνή πλατφόρμα γνώσης για τη Διαφήμιση και την Επικοινωνία.

Πληροφορίες και εγγραφές εδώ