Βασικά, προσωπικά θεωρώ πως καμία δουλειά δεν είναι ντροπή. Κι αφού ζούμε στην εποχή του ίντερνετ, γιατί να μην το εκμεταλλευτούμε;  Εάν με μία φωτογραφία βγάζει ο άλλος 100-200-1000 και 30.000 ευρώ, γιατί να μην την ανεβάσει, χαζός είναι;

Αποτέλεσμα, βέβαια, των παραπάνω σκέψεων είναι να έχουμε γεμίσει και ανά 3 φίλους στο instagram να έχουμε κι ένα: «G I V E A W A Y για τους αγαπημένους μου ακόλουθους» και «Σας αγαπώ όλους χωρίς εσάς δεν θα ήταν δυνατό όλο αυτό».

 Γραφει ο Βασίλης Αραμπατζης

Κάπου ανάμεσα, λοιπόν, στις δωρεάν κρέμες, τα παπούτσια και τη φλυαρία όλων αυτών των μαϊντανών που δείχνονται και παριστάνουν ότι είναι κάποιοι, έρχεται η Rihanna να ανεβάσει 2 story στον προσωπικό της λογαριασμό στο instagram.

Μίλησε για την κατάσταση στο Σουδάν με νούμερα και ζήτησε από τους ακολούθους της να κάνουν repost. Προφανώς η ανταπόκριση ήταν τεράστια. Κι εγώ κάπως έτσι το είδα. Έσπευσε το internet να μοιραστεί και να ευαισθητοποιηθεί για αυτό. Είδα από κόσμο που ούτε λίγο νοιάζεται για αυτά, να το ανεβάζει.

Celebritιλίκι και κοινωνική ευθύνη

Εάν αυτή και ο influencer της διπλανής πόρτας με 20k και 100k στο instagram έκαναν ένα τέτοιο post την ημέρα, πόσο πιο χρήσιμοι θα ήταν;

Ο Uncle Ben είπε την πιο ιστορική φράση στα comics της Marvel: «With great power, comes great responsibility», κι άφησε την τελευταία του πνοή. Αυτή η φράση ακολουθεί τον Spider-Man σε όλη την superhero ζωή του.

Βέβαια, στο σύμπαν της Marvel οι υπερδυνάμεις των ηρώων είναι να σκαρφαλώνουν τοίχους, να τρέχουν γρήγορα και να πετάνε. Πιο εύκολο να σώσεις κόσμο με αυτά. Στο δικό μας σύμπαν (τουλάχιστον από ό,τι ξέρουμε μέχρι στιγμής) δεν υπάρχουν τέτοιες δυνάμεις. Η δική μας δύναμη είναι το impact που έχουμε στους άλλους ανθρώπους. Οι celebrities και οι so-called internet influencers είναι αυτοί με την πραγματική δύναμη, με κάποιους κυριολεκτικά να μπορούν να ανεβάσουν και να κατεβάσουν κυβερνήσεις. Πότε, λοιπόν, θα πιάσουν το concept αυτοί οι σύγχρονοι superheroes και θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν την δύναμη τους για καλό σκοπό;

Ένα πρόχειρο παράδειγμα ήταν το video που έκανε ο Ypo για τις ευρωεκλογές. Που μιλούσε σε παιδιά στον δρόμο για το χτύπημα που πρέπει να δώσουμε στον φασισμό. Είχε καμία υποχρέωση να το κάνει; Όχι. Χρησιμοποίησε, όμως, την επιρροή που έχει στους νέους ανθρώπους για να πει κάτι ουσιαστικό.

Σε αυτήν την νέα εποχή, κανένας δεν ξέρει τίποτα.
– Casey Neistat

Με λίγα λόγια, καλά κάνουν που μοιράζονται μαζί μας όλα αυτά. Έτσι κι αλλιώς έχει μια 7ετία, το πολύ, αυτό το νέο «επάγγελμα» που ο καθένας από το σπίτι του, ανεξαρτήτως αν είναι πλούσιος ή φτωχός, έχει μία ίση ευκαιρία να βγάλει χρήματα, αν είναι έξυπνος και viral. Είναι ωραίο να είναι free και ανάλογο των δυνατοτήτων του καθενός. Μήπως, όμως, να σκεφτόμαστε πως ο κόσμος είναι ένα δύσκολο μέρος για πολλούς ανθρώπους εκεί έξω; Και αφού το κοινό μας είναι middle class white people εδώ στην Ελλάδα, πλέμπα κοινώς, o μέσος άνθρωπος ρε παιδί μου, καλό δε θα ήταν να τους μιλάμε για πιο ευαίσθητα θέματα μπας και ξεκολλήσουν από το λαϊκό καψουροτράγουδο, τα οπίσθια στο instagram και το που θα πιουν κοκτέιλ το καλοκαίρι;

Πηγή: themillennials.gr