«Θεωρώ ότι μέχρι μέσα Νοεμβρίου θα είναι τελειωμένο και αμφιδρομημένο το έργο», δήλωσε στον Alpha 96,5 Θεσσαλονίκης ο Σωκράτης Δημητριάδης, Αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας, αναφορικά με την αμφιδρόμηση της Ίωνος Δραγούμη, τονίζοντας ότι θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί πολύ νωρίτερα.

Ο ίδιος διαμήνυσε πως έχει έρθει σε επικοινωνία με την Αττικό Μετρό και «έχω ζητήσει εδώ και έναν μήνα κυκλοφοριακή μελέτη», και όπως είπε ο κ. Δημητριάδης, «ήδη με έχουν ενημερώσει από την Αττικό Μετρό, ότι θα προσπαθήσουν να τελειώσουν το έργο όχι στους τέσσερις, αλλά στους δύο μήνες. Μάλιστα τόνισε ότι «κάποια στιγμή θα ξανακλείσει η Βενιζέλου και θα χρειαστούμε την Ι. Δραγούμη, οπότε να μπει το μέτρο έστω και για 15-20 μέρες, όσο χρειαστεί». 

Ο Σωκράτης Δημητριάδης έκανε λόγο και για την αμφιδρόμηση της Δωδεκανήσου, λέγοντας πως «έχω ήδη στείλει έγγραφο εδώ και 15 ημέρες στο οποίο τους λέω ότι από τη στιγμή που έχουν εκλείψει πλέον οι λόγοι για να υπάρχει μονοδρόμηση, να ξεκινήσει η διαδικασία της αμφιδρόμησης της», αφού γι’ αυτή, σύμφωνα με όσα είπε στον Alpha 96,5, δεν απαιτείται και η έκδοση σχετικής μελέτης.

Διαβούλευση για τα πασαλάκια της Τούμπας

«Το καλύτερο που μπορούσαμε να κάνουμε και κάνουμε αυτήν τη στιγμή ήταν να έρθουμε σε επαφή με τους πολίτες, να μας πούνε και αυτοί τις απόψεις τους», ώστε να βρούμε τη «σωστότερη, καλύτερη και πιο αποδεκτή λύση», δήλωσε ο κ. Δημητριάδης σε σχέση με τα πασαλάκια για τα οποία ο δήμος Θεσσαλονίκης κάλεσε σήμερα τους πολίτες της Δ’ Δημοτικής Κοινότητας σε ανοιχτή διαβούλευση-συζήτηση.

Ο αντιδήμαρχος Περιβάλλοντος και Βιώσιμης Κινητικότητας επεσήμανε ότι «θα συζητήσουμε με τους δημότες σήμερα και το τελευταίο βήμα θα είναι να έρθουμε και σε επικοινωνία με τον ΟΑΣΘ, διότι αυτός ο οποίος απολαμβάνει την απρόσκοπτη κίνηση και πολύ σωστά είναι ο ΟΑΣΘ», διότι «εάν δούμε ότι με το που βγήκαν τα πασαλάκια, έστω και αυτήν την εβδομάδα, η κατάσταση γύρισε πίσω, καταλαβαίνετε πως είναι μία ένδειξη όχι καλή».

Για τα πασαλάκια, όμως, και τη χρήση αυτών ο κος Δημητριάδης τόνισε πως «από τη μία προσφέρει μία καλύτερη ροή των οχημάτων, από την άλλη όμως έχουμε το θέμα της νομοθεσίας η οποία λέει ότι είναι παράνομα. Εμείς, λοιπόν, είμαστε αυτήν τη στιγμή σε αυτή τη δύσκολη θέση στην οποία πρέπει και να είμαστε σύμφωνοι με τον νόμο, αλλά παράλληλα να μπορούμε να βοηθήσουμε την κατάσταση στους δρόμους της Θεσσαλονίκης η οποία είναι τραγική», ισχυρίστηκε ο Σωκράτης Δημητριάδης.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ