Γράφει ο Γιάννης Ελπίδης, Instructor της KnowCrunch 

Μάθετε ποιες αλλαγές χρειάζονται τα άρθρα του blog ή του site σας και αυξήστε κατακόρυφα την επισκεψιμότητά του! Αν επιθυμείτε να εμφανιστεί το κείμενό σας πιο ψηλά στα αποτελέσματα της Google και των υπόλοιπων μηχανών αναζήτησης, πρέπει να ακολουθήσετε τις παρακάτω εύκολες και πρακτικές συμβουλές.

1. Γράψτε άρθρα που ενδιαφέρουν το κοινό σας

Μπορεί να ακούγεται πολύ απλή η πρώτη συμβουλή, όμως αρκετές εταιρείες δημιουργούν περιεχόμενο αγνοώντας τα ενδιαφέροντα και τις προτιμήσεις των users. Σκεφτείτε το κοινό που στοχεύετε και γράψτε άρθρα που τους ενδιαφέρουν ουσιαστικά και απαντούν στις απορίες τους. Μην περιορίζεστε μόνο στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχετε.

2. Ερευνήστε τις αναζητήσεις των χρηστών

Αφού επιλέξετε τη θεματολογία σας ψάξτε τις συγκεκριμένες λέξεις που αναζητά ένας απλός χρήστης. Οι λέξεις αυτές ονομάζονται keywords και υπάρχουν ειδικά εργαλεία όπως το Ubersuggest, με τα οποία μπορείτε να τις βρείτε. Ανακαλύψτε έτσι ποιες λέξεις επιλέγουν οι users, όταν αναζητούν το προϊόν σας. Στη συνέχεια, τοποθετήστε αυτές τις λέξεις στον τίτλο και στο κύριο σώμα του άρθρου σας. Έτσι, η Google θα «καταλάβει» το περιεχόμενό σας και θα σας τοποθετήσει πιο ψηλά στα αποτελέσματά της.

3. Προσθέστε σωστούς τίτλους στα κείμενά σας

Δώστε μεγάλη προσοχή στην επικεφαλίδα του άρθρου και στους μεσότιτλους. Φροντίστε δηλαδή ιδιαίτερα τη δομή του άρθρου σας, ώστε να είναι κατανοητό και να μπορεί να διαβαστεί εύκολα από κάθε χρήστη. Αν χρησιμοποιείτε WordPress ή Joomla μπορείτε να ορίσετε τα “headings” σε κάθε page και να χωρίσετε το κείμενό σας σε υποενότητες.

Bonus Tip: Συμπεριλάβετε τα πιο σημαντικά keywords ή την κυριότερη ερώτηση στα headings.

4. Μην αναδημοσιεύετε περιεχόμενο από άλλα sites

Kακό πράγμα η αντιγραφή! Αυτό που απαγορεύεται κατηγορηματικά στα άρθρα σας είναι η αναδημοσίευση οποιουδήποτε είδους περιεχομένου από άλλα sites & blogs. Το duplicate content είναι ένα απ’ τα λάθη που τιμωρεί αυστηρά η Google και υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο να σας υποβιβάσει στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Μία, επίσης, κακή πρακτική που πρέπει να αποφεύγετε είναι η αναδημοσίευση ίδιου περιεχομένου σε πολλές σελίδες σας.

Η δημιουργία ενός επιτυχημένου άρθρου που θα φέρει αρκετά visits στο site σας είναι πλέον πιο απλή υπόθεση. Επιλέξτε θέματα που ενδιαφέρουν το κοινό σας, εμπλουτίστε το κείμενό σας με keywords, χωρίστε το σε υποενότητες με σωστούς τίτλους και ΠΟΤΕ μην αντιγράφετε περιεχόμενο από άλλους publishers.

Kαλή επιτυχία!

Γνωρίστε τον Γιάννη Ελπίδη

Ο Γιάννης Ελπίδης είναι Instructor στο Professional Diploma in Digital & Social Media της KnowCrunch, της βραβευμένης και σοβαρότερης εκπαίδευσης στελεχών στην αγορά. Είναι συνιδρυτής και managing partner στο agency «Darkpony Digital», το οποίο παρέχει υπηρεσίες διαδικτύου υψηλής ποιότητας. Διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο project management, στη δημιουργία SEO optimized web sites και e-shops και είναι πάντα ενήμερος για τις νέες τεχνολογίες και τάσεις στο Internet.