Επιπλέον 50-60 αστικά λεωφορεία πρόκειται να κυκλοφορούν στους δρόμους του νομού Θεσσαλονίκης, εντός του επόμενου τριμήνου, επισήμανε στη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, τονίζοντας ότι σε ενάμιση μήνα θα έχει επιλεγεί η βέλτιστη πρόταση για την αναδιάταξη των γραμμών, ώστε να ανταποκρίνονται στις καθημερινά διευρυνόμενες ανάγκες της Θεσσαλονίκης.

«Πρέπει να ξανασχεδιάσουμε το σχέδιο των γραμμών. Ο ΟΑΣΘ, εκτός από το μεταφορικό, επιτελεί κι άλλο έργο. Πρέπει να γίνουν τα λεωφορεία πιο λειτουργικά για τους επιβάτες, να αποσυμφορηθεί το κέντρο της πόλης και να δημιουργούνται λιγότερα προβλήματα στο κυκλοφοριακό, αλλά και στη ρύπανση» τόνισε.

Πόσα λεωφορεία μπήκαν το τελευταίο τετράμηνο;

Όπως επισήμανε ο ίδιος, στη διάρκεια της τετράμηνης διοίκησης του οργανισμού από το νέο σχήμα, «μπήκαν» στους δρόμους της Θεσσαλονίκης 150-160 περισσότερα λεωφορεία, έναντι του προηγούμενου διαστήματος, οπότε ο ΟΑΣΘ βρισκόταν υπό ιδιωτική μορφή και διευκρίνισε ότι κάθε πρωί στην πόλη κυκλοφορούν 390 αστικά λεωφορεία και το μεσημέρι ο αριθμός τους αυξάνεται σε 408 με 420.

Πόσα λεωφορεία χρειάζεται η Θεσσαλονίκη;

Βέβαια, όπως αναγνώρισε ο ίδιος, για την σωστή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού της Θεσσαλονίκης, απαιτείται σε σταθερή βάση η κυκλοφορία 450-460 λεωφορείων, στόχος που δεν είναι μακρινός, με βάση τις συνεννοήσεις που κατάφερε η διοίκηση του ΟΑΣΘ με τους προμηθευτές ανταλλακτικών, στους οποίους οφείλονται 50 εκατ. ευρώ, ενώ όπως γνωστοποίησε, σε ΙΚΑ και Εφορία ο οργανισμός χρωστά 47 εκατ. ευρώ και «δίνουμε μάχη για να τα παγώσουμε».

Λεωφορεία με leasing

Πάντως, ο ίδιος αναφέρθηκε στη χρονιά ορόσημο για την πόλη, το 2020, οπότε ο ΟΑΣΘ και το μετρό θα παρέχουν στους πολίτες συνδυαστικές μεταφορές αποτελεσματικά και υπενθύμισε ότι στην έναρξη του προαναφερόμενου έτους, θα ξεκινήσει και η αγορά, με leasing, 2.000 αστικών λεωφορείων, εκ των οποίων τα 1.200 θα κυκλοφορήσουν στην Αθήνα και τα υπόλοιπα στη Θεσσαλονίκη, ενώ διευκρίνισε ότι κάποια θα δουλεύουν με υγραέριο, άλλα με πετρέλαιο και άλλα με ηλεκτρισμό.