Καινοτόμες εφαρμογές που προσφέρουν την δυνατότητα στους επισκέπτες να περιηγηθούν εικονικά και τρισδιάστατα στην πόλη, προσθέτει στην «τουριστική φαρέτρα» της Θεσσαλονίκης ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής και Μάρκετινγκ.

Οι εφαρμογές που φέρνουν το VR στη συσκευή σας

Πρόκειται για δύο εφαρμογές εικονικής πραγματικότητας για Android και iOS, μέσω των οποίων η Θεσσαλονίκη παρουσιάζει με μοναδικό τρόπο τον…εαυτό της, σε όλο τον κόσμο. Οι χρήστες-ταξιδιώτες που καταφθάνουν στην πόλη ή σχεδιάζουν να την επισκεφθούν. μπορούν να τις κατεβάσουν στο tablet ή στο smartphone  μέσω του PlayStore ή του AppStore πληκτρολογώντας Thessaloniki VR και Thessaloniki Unesco VR .

Περιήγηση στην πόλη με την εφαρμογή Thessaloniki VR

Mε μάσκα Virtual Reality (ή και χωρίς αυτήν) και με την εφαρμογή Thessaloniki VR, ο χρήστης μπορεί να περιηγηθεί τρισδιάστατα στα σημαντικότερα αξιοθέατα της πόλης όπως είναι η Καμάρα, τα Ανάκτορα του Γαλερίου (πλατεία Ναυαρίνου), το Αλατζά Ιμαρέτ, η πλατεία Αριστοτέλους, τα Λαδάδικα, η  παραλία, το Άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου και άλλα.

Περιήγηση στην πόλη με την εφαρμογή Thessaloniki Unesco VR

Με την εφαρμογή Thessaloniki Unesco VR , μπορεί να περιηγηθεί στα 15 μνημεία της Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς που διαθέτει η Θεσσαλονίκη κι είναι κυρίως τα παλαιοχριστιανικά και μεταβυζαντινά μνημεία. Είναι ο Λευκός Πύργος, τα τείχη και οι άλλοι πύργοι της πόλης, η Ροτόντα, η Αγία Σοφία, ο Άγιος Δημήτριος. Σ’ αυτήν την εφαρμογή ο χρήστης μπορεί να «μπει» και μέσα στα μνημεία, αφού η συγκεκριμένη εικονική περιήγηση αφορά στο εσωτερικό των μνημείων.

Όπως ανέφερε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης- αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολητικής Ενότητας Θεσσαλονίκης (ΠΚΜ) κα Βούλα Πατουλίδου «η Virtual Reality Θεσσαλονίκη παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Παγκόσμια Έκθεση του Βερολίνου (ΙΤΒ) και ενθουσίασε τους επισκέπτες. Αν και δεν έχουμε παρουσιάσει επισήμως την εφαρμογή ήδη έχουμε downland από την Αυστραλία, Γερμανία, Ολλανδία, ΗΠΑ κι άλλες χώρες.

Ο στόχος

Η κα. Πατουλίδου, συνέχισε αναφορικά με τους στόχους τονίζοντας πως:

Στόχος είναι η ανάδειξη του τουριστικού και πολιτιστικού πλούτου της Θεσσαλονίκης με τη χρήση τεχνολογίας εικονικής πραγματικότητας. Η συγκεκριμένη  VR τεχνολογία έχει αποδείξει ότι έμπρακτα λειτουργεί ως ένα μεγάλο εργαλείο marketing.

Ο κάθε επισκέπτης είτε βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη είτε στο σπίτι του και σχεδιάζει το ταξίδι μπορεί να περιηγηθεί στην πόλη αλλά κι αυτοί που την έχουν επισκεφθεί μπορούν μ αυτόν τον τρόπο να ξαναζήσουν την εμπειρία της επίσκεψής τους. Για στοχευμένες εκδηλώσεις προβολής πχ εκθέσεις ή συνέδρια, ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης διαθέτει 400 ειδικές μάσκες Virtual Reality.

πληροφορίες: Torno News