Με διαδικασίες εξπρές ολοκληρώθηκε ο έλεγχος επαγγελματικής ικανότητας οδηγών του ΟΑΣΘ οι οποίοι απασχολούνταν τα τελευταία χρόνια σε άλλες θέσεις, στα γραφεία, τα συνεργεία και τα αμαξοστάσια του Οργανισμού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρωί της Δευτέρας συνήλθε το υπηρεσιακό συμβούλιο του ΟΑΣΘ και εξέτασε τους φακέλους εργαζομένων οι οποίοι είχαν προσληφθεί ως οδηγοί, αλλά απασχολούνταν σε άλλες θέσεις. Συγκεκριμένα, ελέγχθηκαν οι φάκελοι συνολικά 193 εργαζομένων οι οποίοι διαθέτουν το απαιτούμενο Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας και συνεπώς θεωρούνται ικανοί να ξαναπιάσουν τιμόνι.

Ωστόσο, περίπου τα 2/3 εξ αυτών και συγκεκριμένα 113, κατέθεσαν διάφορα έγγραφα από τα οποία προέκυπτε ότι δεν μπορούν να επιστρέψουν σε θέση οδηγού, επικαλούμενοι λόγους υγείας. Κατόπιν αυτού, οι άμεσα διαθέσιμοι, επιπλέον οδηγοί, είναι προς στιγμήν ογδόντα. Αμέσως μετά αυτό το πρώτο ξεσκαρτάρισμα, συνήλθε το δ.σ. του ΟΑΣΘ το οποίο επικύρωσε την απόφαση του υπηρεσιακού συμβουλίου κι έτσι, οι ογδόντα οδηγοί μπορούν πλέον να ενταχθούν στο πρόγραμμα δρομολογίων του Οργανισμού.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΑΣΘ Γιώργο Σκόδρα, οι επιπλέον ογδόντα οδηγοί δίνουν τη δυνατότητα στον Οργανισμό να βγάλει στους δρόμους άλλα περίπου 25 λεωφορεία. «Μέχρι και πριν από έναν χρόνο, μας περίσσευαν οδηγοί επειδή μας έλειπαν λεωφορεία. Πλέον, διαθέτουμε τον αναγκαίο αριθμό λεωφορείων που χρειαζόμαστε για να καλύψουμε τις ανάγκες στο πολεοδομικό συγκρότημα και μας λείπουν οδηγοί. Γι’ αυτό και προχωρήσαμε σε αυτή τη διαδικασία για την καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού του ΟΑΣΘ, ώστε να μπορεί να κυκλοφορεί το σύνολο των απαιτούμενων λεωφορείων στην πόλη μας», σημειώνει ο κ. Σκόδρας.

Έτσι, οι οδηγοί οι οποίοι βρίσκοντας σε άλλες υπηρεσίες και διευθύνσεις, επιστρέφουν από σήμερα στη φυσική τους θέση, στη Διεύθυνση Κίνησης και ξαναπιάνουν τιμόνι.
Ωστόσο, ο αριθμός αυτών των ογδόντα οδηγών δεν επαρκεί ώστε να βγουν όλα τα διαθέσιμα οχήματα στους δρόμους. Σύμφωνα με τον κ. Σκόδρα καθημερινά παραμένουν στα αμαξοστάσια περί τα 40 με 50 λεωφορεία λόγω έλλειψης οδηγών. Συνεπώς, υπάρχει ανάγκη να επιστρέψουν και άλλοι οδηγοί στο τιμόνι.

Όπως εξηγεί ο κ. Σκόδρας το επόμενο διάστημα θα γίνει αξιολόγηση των δικαιολογητικών όσων έχουν εξαιρεθεί σε πρώτη φάση. Επίσης, από τους υπόλοιπους 166 οδηγούς οι οποίοι απασχολούνται σε άλλα πόστα, αλλά δεν διαθέτουν αυτή τη στιγμή Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Ικανότητας, θα ζητηθεί να το αποκτήσουν, αναλαμβάνοντας ο ΟΑΣΘ την όποια δαπάνη απαιτείται. «Στόχος μας είναι να επαναφέρουμε στο τιμόνι τουλάχιστον 150 οδηγούς ώστε όλα τα διαθέσιμα λεωφορεία μας να είναι στους δρόμους», τονίζει ο κ. Σκόδρας.

Πηγή: biscotto.gr