Ηδη οι διαφημίσεις οι οποίες θα παίξουν κατά την διάρκεια του αποψινού Super Bowl συναγωνίζονται η μία την άλλη στην πρωτοτυπία και στον εντυπωσιασμό. Εχουμε απολαύσει τα σποτάκια «5 to 9» και «Doritos 3D» του Ντάμιεν Σαζέλ αλλά και εκείνο της μπύρας Anheuser-Busch σκηνοθετημένο από τον Ντέιβιντ Φίντσερ, αλλά η νέα διαφήμιση της Cadillac φαίνεται κατάφερε να κερδίσει την φετινή μάχη.

Η διαφήμιση της Cadillac LYRIQ, το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο της εταιρείας, σε σκηνοθεσία του Ντέβιντ Σέιν, είναι ένα άτυπο σίκουελ της ταινίας του Τιμ Μπάρτον «Ο Ψαλιδοχέρης» με τον Τίμοθι Σαλαμέ να πρωταγωνιστεί ως τον γιο του Εντουαρντ, τον Εντγκαρ, και την Γουαϊνόνα Ράιντερ να επιστρέφει στον ρόλο της Κιμ και μητέρας του Εντγκαρ. Το σποτάκι αυτό θα μεταδοθεί κατά την διάρκεια του τελευταίου ημιχρόνου του αποψινού αγώνα.

Το σποτάκι αυτό πήρε και την έγκριση του Μπάρτον ο οποίος δήλωσε πως «είναι σπάνιο όταν ένα έργο για το οποίο είσαι υπερήφανος συνεχίζει να ζει και να εξελίσσεται με τους καιρούς, ακόμη και μετά από 30 χρόνια. Χαίρομαι που βλέπω τον Εντγκαρ να αντιμετωπίζει τον νέο κόσμο! Ελπίζω ότι τόσο οι φανς όσο και όσοι μαθαίνουν τον “Ψαλιδοχέρη” για πρώτη φορά, διασκεδάσουν μαζί της.»

Η Ράιντερ δήλωσε στο Variety πως ήθελε να παίξει ξανά την Κιμ στην διαφήμιση γιατί «λάτρεψα την ιδέα στον να συνεργαστώ με τον Τίμοθι, και το ότι ήταν επρόκειτο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήταν επίσης σημαντικό [στην απόφασή μου]. Ηταν αρκετά σουρεαλιστικό να έχω τον Τίμοθι να παίζει τον γιο μου. Είναι υπέροχος – τόσο γλυκός και καλός. Ενιωσα έναν άμεσο δεσμό μαζί του.»

Απολαύστε το υπέροχο αυτό σποτάκι παρακάτω.

Πηγή: flix.gr