Ο brand ambassador της Nespresso, George Clooney, επιστρέφει όπως δεν τον έχετε ξαναδεί. Στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Nespresso, «Η Αναζήτηση», η οποία κάνει παγκόσμια πρεμιέρα σήμερα, ο ιππότης George Clooney φορώντας την πανοπλία του σώζει ένα μεσαιωνικό βασίλειο και αναζητά στους δρόμους της Νέας Υόρκης τη μεγαλύτερή του επιθυμία, τον καλύτερο καφέ του βασιλείου. Συμπρωταγωνίστριά του είναι μία από τις πιο διάσημες ηθοποιούς του σινεμά, η Natalie Dormer. Οι δύο ηθοποιοί πρωταγωνιστούν στη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια της Nespresso μέχρι σήμερα που θα προβληθεί σε περισσότερες από 30 χώρες.

ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΙΠΠΟΤΗ

“Η Αναζήτηση” αντλεί έμπνευση από τη διαρκή προσπάθεια της Nespresso να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία καφέ. Το τηλεοπτικό σποτ, διάρκειας 60 δευτερολέπτων, διαδραματίζεται σε ένα βασίλειο του μεσαίωνα, όπου ο Clooney είναι ο έντιμος ιππότης μίας τρομακτικής βασίλισσας. Αφού κατορθώνει να σώσει το βασίλειο σκοτώνοντας ένα δράκο, του προσφέρεται η δυνατότητα να εκπληρώσει τη μεγαλύτερή του επιθυμία. Έτσι, τον βλέπουμε να μεταφέρεται σε μία αίθουσα κινηματογράφου και να επιβαίνει σε ένα λεωφορείο, κάνοντας τα πάντα για να βρει τον αγαπημένο του καφέ Nespresso.

«Συνεργάζομαι με τη Nespresso πολλά χρόνια και είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που επέστρεψα. Αυτή τη φορά έχω την ευκαιρία να πρωταγωνιστήσω δίπλα σε μία πολύ ταλαντούχα ηθοποιό, τη Natalie Dormer, κάνοντας ένα όνειρό μου πραγματικότητα, να παίξω τον ρόλο ενός ιππότη του μεσαίωνα» αναφέρει ο George Clooney.

ΜΙΑ ΑΞΙΑ ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ

Φέτος, δίπλα στον George Clooney πρωταγωνιστεί η Natalie Dormer. Έχοντας ενσαρκώσει πολλές φορές στο παρελθόν τη βασίλισσα, δεν αποτελεί έκπληξη ότι ο συγκεκριμένος ρόλος τής ταιριάζει πολύ. Ως λάτρης του καφέ Nespresso η ίδια, αποτελεί το ιδανικό «ταίρι» του George Clooney.

«Είμαι λάτρης του καφέ Nespresso και η οικογένειά μου θεωρεί πως είμαι η πλέον κατάλληλη να κάνω αυτό το διαφημιστικό. Το να δουλέψω με τον George Clooney είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα! Είναι τόσο απολαυστικός και αστείος! Καθώς θαυμάζω τη δουλειά του πολλά χρόνια είναι φανταστικό το γεγονός ότι επιτέλους τον γνωρίζω και συνεργαζόμαστε», αναφέρει η Natalie Dormer για τη συμμετοχή της στην «Αναζήτηση».

Η καμπάνια της Nespresso κάνει παγκόσμια πρεμιέρα στις 17 Οκτωβρίου. Για περισσότερες πληροφορίες, μπείτε στο website της Nespresso: www.nespresso.gr.