Ενισχύθηκε η καθαριότητα στο Δήμο Παύλου Μελά με την προμήθεια 950 νέων κάδων απορριμμάτων μέσα στο μήνα Αύγουστο, τους οποίους ξεκίνησε ήδη να τοποθετεί το Τμήμα Καθαριότητας στις γειτονιές της Σταυρούπολης, της Πολίχνης και της Ευκαρπίας.

Πρόκειται για προμήθεια 750 πλαστικών κάδων απορριμμάτων 1.100 & 360 λίτρων και 200 κάδων μικροαπορριμμάτων, ενώ η σταδιακή παραλαβή 120 κάδων κομποστοποίησης, θα δώσει την ευκαιρία στη Διεύθυνση Περιβάλλοντος και Πρασίνου να συνεχίσει τη δωρεάν διανομή κάδων σε πολίτες που θέλουν να ανακυκλώσουν φτιάχνοντας το δικό τους κομπόστ – σπιτικό λίπασμα.

Να σημειωθεί ότι στο Δήμο Παύλου Μελά και στις τρεις Δημοτικές Κοινότητες, η αποκομιδή της Υπηρεσίας Καθαριότητας είναι καθημερινή, 6 φορές την εβδομάδα, με τα σκουπίδια να συλλέγονται στους κεντρικούς δρόμους και τις 7 ημέρες, ενώ τα χαρακτηριστικά οχήματα της ανακύκλωσης συλλέγουν το περιεχόμενο των μπλε κάδων τουλάχιστον 3 φορές την εβδομάδα.

4.500 συνολικά κάδοι περισυλλογής απορριμμάτων, συμβατικοί και ανακύκλωσης είναι τοποθετημένοι στους δρόμους του  Δήμου Παύλου Μελά και με τη βοήθεια του οχήματος – πλυντηρίου κάδων η υπηρεσία πραγματοποιεί το πλύσιμο των κάδων, εφαρμόζοντας ένα κυκλικό πρόγραμμα σε όλες τις συνοικίες για να καλύψει όσο το δυνατόν περισσότερες γειτονιές.

Γίνονται  παρεμβάσεις καθαριότητας με σκούπα όχι μόνο στις πλατείες, τις κεντρικές οδούς και τους πολυσύχναστους ανοιχτούς δημόσιους χώρους, αλλά και στο τελευταίο οικοδομικό τετράγωνο της πόλης, ενώ με τη σκούπα (σάρωθρο) αναρροφητικού τύπου πραγματοποιείται καθαριότητα και σάρωση κυρίως στους χώρους των  λαϊκών αγορών καθώς και σε άλλες περιοχές του Δήμου Παύλου Μελά.

Περιοδικά γίνεται προσπάθεια για την αντιμετώπιση του φαινομένου της αφισορύπανσης στις κολώνες και στις στάσεις λεωφορείων.

Ωστόσο οι παρεχόμενες υπηρεσίες καθαριότητας και οι υπάρχουσες υποδομές (κάδοι, στόλος οχημάτων κτλ) δεν θα είναι ποτέ σε επίπεδο που να ικανοποιούν επαρκώς τους πολίτες, αν δεν συμμετέχουμε όλοι στην υπόθεση της καθαριότητας της πόλης.

 

Ενημερωτική καμπάνια στους μαθητές με την έναρξη της σχολικής περιόδου 2018 – 2019

Τις επόμενες ημέρες οι μαθητές επιστρέφουν στα σχολεία τους και μετά την πρώτη προσαρμογή τους, θα ενημερωθούν για καθημερινές πρακτικές σχετικά με την καθαριότητα, από την Αντιδημαρχία Καθαριότητας, με την υποστήριξη της Αντιδημαρχίας Παιδείας, των Διευθύνσεων των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.

Με σύνθημα «Η ποιότητα ζωής είναι υπόθεση όλων μας! Όλοι μαζί συμμετέχουμε για μια καθαρή πόλη!» ο Δήμος Παύλου Μελά, μετά τις 24 Σεπτεμβρίου 2018, θα επιδιώξει να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει εκ νέου τους μαθητές με ουσιαστικές, αξιόπιστες,  επιστημονικά ελεγμένες γνώσεις, πληροφορίες, οδηγίες για την καθαριότητα της πόλης.

Ο Δήμαρχος Παύλου Μελά Δημήτρης Δεμουρτζίδης, απευθυνόμενος στους συμπολίτες και ιδιαίτερα στη μαθητική κοινότητα, τους καλεί να υιοθετήσουν υπεύθυνες στάσεις ζωής συμβάλλοντας ουσιαστικά στην ανάδειξη της καθαριότητας ως κοινωνικό αγαθό υψηλής προτεραιότητας σημειώνοντας τα παρακάτω:

«Η αγωγή των πολιτών και ιδιαίτερα των παιδιών μας και της νέας γενιάς, είναι στο επίκεντρο της διοίκησής μας. Με σύμμαχο τη σχολική κοινότητα, τους γονείς – κηδεμόνες, αλλά και μια σειρά από αξιόπιστους φορείς και πρόσωπα, υλοποιούμε τη σημαντικότερη λειτουργία της τοπικής αυτοδιοίκησης. Τη δημιουργία ενεργών πολιτών με διαφορετική νοοτροπία που θα συνεργαστούν, θα συνδιαμορφώσουν με τις εκλεγμένες διοικήσεις και τις υπηρεσίες, το σήμερα και το αύριο της πόλης μας.

Ομορφαίνουμε μαζί τις γειτονιές μας, με παρεμβάσεις πρασίνου, καθαριότητας οι οποίες συνοδεύονται από ενημερωτικές καμπάνιες κυρίως στις σχολικές μονάδες (Δημοτικά και Γυμνάσια), οδηγίες και καθημερινές πρακτικές που αποσκοπούν στη βελτίωση της ποιότητας ζωής».

 

Υποβολή αιτημάτων για καθαριότητα και άλλα ζητήματα καθημερινότητας στα τρία ξεχωριστά γραφεία Σταυρούπολης, Πολίχνης, Ευκαρπίας

Για την καθαριότητα και για άλλα ζητήματα καθημερινότητας συνεχίστε να επικοινωνείτε

Για τη Σταυρούπολη 2313 302830

Για την Πολίχνη 2313 302329

Για την Ευκαρπία 2313 502106

Υπενθυμίζουμε τους πολίτες ότι τα τρία ξεχωριστά γραφεία του μηχανισμού διαχείρισης αιτημάτων δίνουν τη δυνατότητα στους πολίτες  να υποβάλουν τα αιτήματά τους  σε συγκεκριμένο υπάλληλο σε κάθε δημοτική ενότητα και στη συνέχεια μέσω ενός ειδικού μηχανισμού υλοποίησης, να παραλαμβάνουν την απάντηση, χωρίς να χρειαστεί να απευθυνθούν σε άλλη υπηρεσία.

Σκοπός δεν είναι άλλος από τη διευκόλυνση πρόσβασης των πολιτών στις κατάλληλες δημοτικές υπηρεσίες, η υποβολή των αιτημάτων τους και η ταχύτερη εξυπηρέτησή τους.

Μόνο για το 2017 συγκεντρώθηκαν 8.500 χιλιάδες αιτήματα, ενώ το Α΄ εξάμηνο του 2018, ξεπέρασαν τα 5.200 και αφορούν κυρίως ζητήματα καθαριότητας και πρασίνου, φθορές στο οδόστρωμα, βλάβες στον ηλεκτροφωτισμό, επισκευές σε δημοτικά κτίρια (αθλητικούς χώρους, παιδικές χαρές), κ.α.

Μέσα από αυτή την καθημερινή και προσωπική αλληλεπίδραση με τον πολίτη, Διοίκηση και Υπηρεσίες προσπαθούν να σχεδιάσουν και να εφαρμόσουν αναγκαίες αλλαγές που θα τους επιτρέψουν να λειτουργήσουν υπέρ του δημοσίου συμφέροντος και του κοινού καλού.