Ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης έστειλε τις ευχές του με μία εσωτερική παραγωγή-video Clip με τίτλο «Next Christmas». Η καμπάνια βασίστηκε στην λογική του viral περιεχομένου ώστε να καταφέρει την μέγιστη δυνατή διάχυση του μηνύματος χωρίς την διεξαγωγή πληρωμένης καμπάνιας.

Χιλιάδες χρήστες των social media μοιράστηκαν το βίντεο στα προσωπικά τους προφίλ καθώς και σε κλειστά groups Ελλάδος και εξωτερικού. Η παραγωγή του ΟΤΘ πέτυχε οργανική προβολή σχεδόν σε όλα τα κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας, σε εκπομπές και δελτία ειδήσεων, και 260.000 προβολές στα social media.

Δείτε το βίντεο: