Το πρώτο δρομολόγιο με επιβάτες πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη, το πρωί, στο μετρό Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η οποία δημοσίευσε βίντεο με εικόνα από τη διαδρομή, στο πρώτο δρομολόγιο επιβιβάστηκαν δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη.

Οι δημοσιογράφοι επιβιβάστηκαν σε τρένο του μετρό Θεσσαλονίκης από τον «Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό» για να καταλήξουν στον τερματικό σταθμό, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας.

Όλοι οι σταθμοί, εκτός της Βενιζέλου, έχουν διαμορφωθεί πλήρως, ενώ διαθέτουν και ειδικά υαλοπετάσματα, τις πόρτες ασφαλείας τύπου PSD, που θα αποτρέπουν ενδεχόμενο ατυχήματος.

Η διαδρομή στο κομμάτι του νέου σιδηροδρομικού σταθμού μέχρι το Συντριβάνι έγινε με ταχύτητα που έφτανε μέχρι τα 15 χιλιόμετρα την ώρα, καθώς ο έλεγχος του συρμού ήταν χειροκίνητος. Στη συνέχεια το κομμάτι της διαδρομής από το Συντριβάνι μέχρι και το αμαξοστάσιο στην Πυλαία έγινε με ταχύτητες που μπορούσαν να φτάσουν τα 80 km, με το συγκεκριμένο τμήμα της διαδρομής να είναι πλήρως αυτόματο όσον αφορά την κίνηση του συρμού αναφέρει το grtimes.

Στην κανονική λειτουργία του μετρό, όταν το έργο παραδοθεί, η διαδρομή έκτασης 9,6 χλμ. από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μέχρι και την Νέα Ελβετία, ανάμεσα σε 13 σταθμούς, θα γίνεται μέσα σε 17 λεπτά.

(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)
(ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΕΡΒΕΡΙΔΗΣ/ΜΟΤΙΟΝΤΕΑΜ)