Μια είδηση από την Coca Cola που ήρθε για να μας ενθουσιάσει. Για πρώτη φορά στην ιστορία της, μετά από 125 χρόνια η εταιρία λανσάρει ένα αλκοολούχο ποτό.

Πρώτη φορά

«Δεν είχαμε ποτέ πριν εμπειρία σε ποτά με χαμηλή περιεκτικότητα σε αλκοόλ, όμως η συγκεκριμένη περίπτωση είναι ένα παράδειγμα του πώς μπορούμε να εξερευνήσουμε τις ευκαιρίες εκτός των βασικών τομέων δραστηριοποίησής μας», εξήγησε ο πρόεδρος της γιαπωνέζικης μονάδας της Coca-Cola, και συμπλήρωσε: «αυτό είναι μοναδικό στην ιστορία μας. Η Coca-Cola πάντα επικεντρωνόταν στην παρασκευή μη αλκοολούχων ποτών».

Περί τίνος πρόκειται;

Το νέο ρόφημα θα βασιστεί στο μοντέλο των γιαπωνέζικων ποτών Chu-Hi, ένα κοκτέιλ που πωλείται σε κουτάκι και παρασκευάζεται από ένα τοπικό αλκοολούχο ρόφημα που ονομάζεται Shochu και από ανθρακικό νερό αρωματισμένο με κίτρο. Το ποτό κυκλοφορεί σε διάφορες γεύσεις (δαμάσκηνο, φράουλα, λίτσι, ακτινίδιο…) και το shochu μπορεί να αντικατασταθεί από βότκα.

Η πλειονότητα των τοπικών ζυθοποιών, Asahi, Kirin, Takara, Suntory, πωλούν τα ποτά τους με περιεκτικότητα σε αλκοόλη στους 3 και 9 βαθμούς, τα οποία είναι ιδιαίτερα δημοφιλή μεταξύ των νέων και της γυναικείας πελατείας.

Θα φτάσει σε εμάς;

Ο Χόρχε Γκαρντούνο, πρόεδρος της γιαπωνέζικης μονάδας της Coca-Cola, δεν ανέφερε ούτε πότε θα κυκλοφορήσει στην αγορά το ποτό ούτε ποια θα είναι η τιμή του, ενώ επίσης τόνισε ότι δεν του φαίνεται πιθανό το σενάριο το ποτό να πουληθεί και εκτός Ιαπωνίας.