Σημαντική αύξηση σε διεθνές επίπεδο, τόσο σε πωλήσεις όσο και σε συνολική δραστηριότητα στο online εμπόριο κατέγραψαν τα ηλεκτρονικά καταστήματα με βάση την πλατφόρμα Socital. Σύμφωνα με τα στοιχεία των εκατοντάδων πελατών της Ελληνικής Startup σε περισσότερες από 60 χώρες και πάνω από 15 εκατομμύρια συνδιαλλαγές με καταναλωτές, καταγράφηκε αύξηση 226% σε νέους καταναλωτές ηλεκτρονικού εμπορίου, συγκριτικά με τις άλλες περιόδους.

Αυτή η τάση εμφανίζεται παγκοσμίως, καθώς είναι χαρακτηριστικό ότι μέσω της Καναδικής Shopify, παγκόσμιας ηγέτιδας στις πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, κατά τη διάρκεια της περιόδου των προσφορών Black Friday πραγματοποιήθηκαν αγορές αξίας 5,1 δις Δολλαρίων!

Όσον αφορά την επισκεψιμότητα και την συμπεριφορά των καταναλωτών, οι πωλήσεις από κινητές συσκευές συνεχίζουν να αυξάνονται, καθώς αντιπροσωπεύουν το 75% της επισκεψιμότητας και των interactions, με αυτές στους επιτραπέζιους υπολογιστές να ακολουθούν στο 22% και σε tablet στο 3,5%.

Η οργανική επισκεψιμότητα από την Google είχε ως αποτέλεσμα το υψηλότερο ποσοστό πωλήσεων, με τη διαφήμιση μέσω Facebook Ads να έρχεται δεύτερη. Επιπλέον πολύ σημαντικές ήταν οι προσφορές στην αρχική σελίδα, όπου τα welcome pop-ups κατέγραψαν αύξηση 63.33% στην αποτελεσματικότητά τους, καθώς οι περισσότεροι πελάτες ήρθαν από τις homepage των ιστότοπων.

Λόγω της συνεχιζόμενης πανδημίας και των περιορισμών στις προσωπικές αγορές, φέτος μάλιστα σημειώθηκαν κάποιες αξιοσημείωτες διαφορές. Συνολικά, οι έμποροι στο διαδίκτυο έτρεξαν μεγαλύτερες σε διάρκεια καμπάνιες “pre sign-up”, ξεκινώντας έως και δύο εβδομάδες νωρίτερα και με μια μέση διάρκεια 10 ημερών περισσότερο από το συνηθισμένο, δίνοντας περισσότερο χρόνο για να δημιουργήσουν προσδοκίες, να συλλέξουν δυνητικούς πελάτες και να αυξήσουν τις τελικές πωλήσεις λόγω εκπτώσεων της Black Friday.

“Η Black Friday μετατρέπεται πλέον από μια ημέρα προσφορών σε μια ολόκληρη εποχή, καθώς φέτος οι προσφορές έτρεξαν για πάνω από 10 ημέρες.” σχολιάζει σχετικά η κα. Εύη Κουκορέμπα, Customer Relationships Director της Socital.

Οι τύποι καμπάνιας ποικίλλουν και έχουν κατά μέσο όρο conversion rate 10,64% σε όλες τις καμπάνιες. 4 στους 5 διαδικτυακούς εμπόρους πραγματοποίησαν καμπάνιες εγκατάλειψης καλαθιού αγορών (cart abandonment campaigns) με εντυπωσιακό μέσο όρο conversion rate 21,68%. Οι καμπάνιες απόκτησης leads με τη μεγαλύτερη μετατροπή ήταν pop-up καμπάνιες που ώθησαν τους μη εγγεγραμμένους χρήστες να εγγραφούν για να ξεκλειδώσουν εκπτώσεις Black Friday, με conversion rate 6,43%. Τέλος, οι διαδικτυακοί έμποροι που χρησιμοποίησαν landing page απέκτησαν σχεδόν το ήμισυ (47%) όλων των δυνητικών πελατών τους κατά τη διάρκεια της Black Friday από την επισκεψιμότητα της συγκεκριμένης σελίδας.

Η Socital αποτελεί μια ταχέως αναπτυσσόμενη Ελληνική Startup, που προσφέρει σε εκατοντάδες ηλεκτρονικά καταστήματα σε ολόκληρο τον κόσμο, τα εργαλεία ώστε να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα των καμπανιών στον ιστοτόπο τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέτοχος στην εταιρία είναι πλέον και το Αγγλικό κρατικό πρόγραμμα Future Fund το οποίο στηρίζει καινοτόμες επιχειρήσεις τεχνολογίας μέσω της British Business Bank.