Συνάντηση πραγματοποιήθηκε πριν από λίγη ώρα στα γραφεία του ΟΑΣΘ στην Παπαναστασίου, ανάμεσα στη διοίκηση του Οργανισμού και μέλη της Πρωτοβουλίας Εργαζομένων – Φοιτητών και Συνταξιούχων για τις Αστικές Συγκοινωνίες Θεσσαλονίκης. Στο πλαίσιο των δηλώσεων που έγιναν μετά τη συνάντηση, ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, κ. Στέλιος Παππάς, δήλωσε πως τα πρώτα νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ θα έρθουν πιθανώς τον Μάιο.

Όπως δήλωσε αρχικά το μέλος της εν λόγω Πρωτοβουλίας, Φωτεινή Σαλονικίδου, η διοίκηση του ΟΑΣΘ «αμφισβητεί το γεγονός ότι η κατάσταση που βιώνουμε είναι αφόρητη», ενώ σύμφωνα με την ίδια ειπώθηκε κατά την συνάντηση πως ο ΟΑΣΘ δεν θα παραλάβει νέα λεωφορεία μέχρι τον ερχόμενο Δεκέμβρη του 2019, όταν και θα συσταθεί η ΑΣΥΘ. Το τελευταίο το διέψευσε μετά από λίγο ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, κάνοντας λόγο για σύγχυση και λέγοντας πως τα νέα λεωφορεία δρομολογούνται και θα έρθουν τον Μάιο.

Ειδικότερα, η κα. Σαλονικίδου δήλωσε τα εξής: «Η τακτική της διοίκησης του ΟΑΣΘ είναι να αμφισβητεί το γεγονός ότι η κατάσταση που βιώνουμε είναι αφόρητη και να επιμένει ότι είναι πολύ καλύτερη απ’ ότι ήταν όταν την παραλάβανε. Είναι φανερό ότι δεν ακούνε, υπάρχει τείχος και πρέπει να υπάρξει πολύ μεγαλύτερη πίεση από την πλευρά μας. Είναι προκλητικοί. Δηλαδή, οι δηλώσεις που κυκλοφόρησαν το προηγούμενο διάστημα ότι “τα προβλήματα είναι στο μυαλό σας”, τα πιστοποιεί σήμερα ο κ. Παππάς 100 τοις εκατό.

Μας ξεκαθάρισε ότι μέχρι τον Δεκέμβρη που θα συσταθεί ο ΑΣΥΘ δεν μπορεί να γίνει παραλαβή λεωφορείων, σαν να μας λέει ότι το πρόβλημα μας δεν το απαντάει ως τώρα.

Για τα προβλήματα με τις κάρτες των ΑΜΕΑ που έχουμε θέσει – βγαίνουνε κάρτες μόνο μέχρι το Φεβρουάριο – ο κ. Παππάς λέει ότι είναι πρόβλημα της Περιφέρειας και του κ. Τζιτζικώστα.

Η πάγια τοποθέτηση που έχει για ότι κι αν του θέσουμε είναι ότι παραλάβανε καμένη γη και πάνω σ’ αυτό δεν απαντάει σε τίποτα».

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, κ. Στέλιος Παππάς, δήλωσε πως υπήρξε σύγχυση ως προς τα νέα λεωφορεία, λέγοντας πως «Ήδη δρομολογούνται τα νέα λεωφορεία, ώστε μέχρι το Μάιο να έρθουν τα πρώτα, θα πρέπει να το διευκρινίσει επακριβώς το υπουργείο Υποδομών».

Όσον αφορά τα ζητήματα των δρομολογίων, τόνισε πως πρέπει να αλλάξει ο τρόπος της συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, καθώς όπως είπε «Υπάρχει υπερφόρτωση στο κέντρο και αραίωση στην Περιφέρεια. Πρέπει να ελαφρώσουμε το κέντρο και να ενισχύσουμε την περιφέρεια, αυτό το ρόλο παίζουν οι γραμμές κορμού 2Κ και 3Κ. Δεν αρκεί, όμως, να φέρουμε νέα λεωφορεία, χρειάζεται συνολικός εκσυγχρονισμός».

Όπως κατέληξε, «Η προηγουμένη κατάσταση οδηγούσε στην χρεοκοπία και τη Θεσσαλονίκη χωρίς αστικές συγκοινωνίες».

Πηγή: typosthes.gr