Ένα επαγγελματικό και άκρως φιλόξενο Thessbrunch διοργανώνεται αυτό το Σάββατο 11 Νοεμβρίου 2017 στην καρδιά της Θεσσαλονίκης. Ο σκοπός του είναι να συνδυάσει τη φιλοξενία των ξενοδοχείων της πόλης με την εξαιρετική κουζίνα τους και τις λαχταριστές δημιουργίες των σεφ, ώστε η αγαπημένη γαστρονομική συνήθεια του προορισμού να «ανοίξει φτερά» και να «τρυπώσει» στις προτάσεις τουριστικών γραφείων του εξωτερικού.

Τι ακριβώς θα συμβεί στην 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia

Τιμώντας ένα από τα κορυφαία ετήσια γεγονότα της πόλης και τη μεγαλύτερη έκθεση του είδους στην Ελλάδα – την 33η Διεθνή Έκθεση Τουρισμού Philoxenia (10 – 12 Νοεμβρίου 2017) – η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης ενώνει τις δυνάμεις της με τη ΔΕΘ – HELEXPO Α.Ε. και στρώνει το τραπέζι στον ημιώροφο του περιπτέρου 15, αποκλειστικά για τους hosted buyers που συμμετέχουν στη φετινή διοργάνωση, ώστε ο προορισμός να προωθηθεί στους επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου μέσα από τα «μάτια» της γαστρονομίας.

Οι περίπου 120 hosted buyers από 34 χώρες του κόσμου εκπροσωπούν μικρούς ή μεγάλους Tour Operators με παγκόσμια δράση. Είναι οι άνθρωποι της τουριστικής αγοράς που προωθούν το συνεδριακό, επαγγελματικό τουρισμό ή τα ταξίδια αναψυχής, καθώς και όλα τα είδη του θεματικού τουρισμού και εναλλακτικές προτάσεις σε εξειδικευμένα κοινά και φέτος, θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την πλούσια γαστρονομική πλευρά των ξενοδοχείων της Θεσσαλονίκης, μέσα από τα ζεστά ή τα κρύα πιάτα, τις αλμυρές ή τις γλυκιές λιχουδιές που θα τους περιμένουν σε εκλεκτούς μπουφέδες με εδέσματα. Όλα τα παραπάνω με τη φροντίδα και την καθοδήγηση των σεφ και του προσωπικού των ξενοδοχείων Hyatt Regency Thessaloniki και Porto Palace αλλά και με τη υποστήριξη του “Thessaloniki Food Festival” του Δήμου Θεσσαλονίκης, το οποίο θα προσφέρει ευγενικά τα σουπλά της εκδήλωσης.

Τι φιλοδοξεί το Thessbrunch για τη Θεσσαλονίκη

Φέτος, η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης συμμετέχει στη Philoxenia με ανανεωμένη διάθεση, με νέο περίπτερο και πολλές εκπλήξεις μαζί με όλο το δυναμικό της και δεν θα μπορούσε να λείψει το αγαπημένο project. Το Thessbrunch φιλοδοξεί να κάνει γνωστή τη Θεσσαλονίκη στο εξωτερικό με την ιδιότητα της «Γαστρονομικής Πρωτεύουσας της Ελλάδας», προβάλλοντας τις ιδιαίτερες γεύσεις των ξενοδοχείων της πόλης.

Thessbrunch: Δώρα για τους συμμετέχοντες

Παράλληλα, το Thessbrunch συνεχίζει να μας «φροντίζει» ολόκληρο τον τελευταίο μήνα του φθινοπώρου με δυνατές γεύσεις, happenings και δώρα για τους συμμετέχοντες, ενώ σε κάθε διοργάνωση ένας τυχερός κερδίζει ένα διπλό αεροπορικό εισιτήριο εσωτερικού, προσφορά της Ellinair. Υπενθυμίζεται επίσης ότι οι φίλοι του φθινοπωρινού thessbrunch έχουν την ευκαιρία να κερδίσουν μέσω κλήρωσης, δωρεάν εισιτήρια για την είσοδό τους στους χώρους της 6ης Μπιενάλε Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης (Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης, Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Αγιορειτική Εστία).

 

Thessbrunch: #koulouriofthemonth

Στις 19 Νοεμβρίου το Thessbrunch υποδέχεται το κοινό στο ξενοδοχείο “Colors Urban” και στις 26 Νοεμβρίου στο ξενοδοχείο Mandrino. Παράλληλα «τρέχει» και ο αγαπημένος διαγωνισμός #koulouriofthemonth στα social media του thessbrunch, με έπαθλο ένα ταξίδι για τη φωτογραφία με το κουλούρι ως κορνίζα που θα συγκεντρώσει τα περισσότερα likes του κοινού

Περισσότερες πληροφορίες για τα ξενοδοχεία που συμμετέχουν, το πρόγραμμα και τα μενού μπορείτε να βρείτε την ηλεκτρονική διεύθυνση: www.thessbrunch.com.

thessbrunch links: