To πλεονέκτημα του ηλεκτρονικού εμπορίου συνεχίζει να αυξάνεται και δεν παρουσιάζει ενδείξεις επιβράδυνσης. Οι πολλά υποσχόμενες ενδείξεις οδηγούν πολλούς λιανοπωλητές στο να εξετάζουν μια επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Βέβαια, δεν έχει σημασία μόνο να επεκτείνετε την τρέχουσα επιχειρηματική σας δραστηριότητα, θα πρέπει να εξετάσετε πρώτα και να μάθετε τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού εμπορίου.

  1. Περιεχόμενο Κατόπιν Εμπορίου: Είναι το κοινό, λάθος

Οι άνθρωποι είναι αναντικατάστατα σχεσιακοί και εγωκεντρικοί και περισσότερο από αυτό, όλοι αγαπάμε να ανήκουμε κάπου. Μεγάλο περιεχόμενο μας συνδέει ταυτόχρονα με κάτι μεγαλύτερο από τον εαυτό μας και ένα όραμα για το ποιοι μπορούμε να είμαστε. Τα εμπορικά σήματα που παραδίδουν αυτό το συναίσθημα ταιριάζουν τη ζωή των πελατών τους με τρόπο που το εμπόριο δεν μπορεί.

Για παράδειγμα, έστω ότι έχετε μια επιχείρηση που ασχολείται με τα συστήματα συναγερμού για το σπίτι. Ένας τρόπος για να δείξετε ότι σας ενδιαφέρει όντως η ασφάλεια των πελατών σας και όχι μόνο το κέρδος, μια προσφορά συναγερμού σε τακτά χρονικά διαστήματα θα δώσει αξία και στην υπηρεσία σας, αλλά θα κάνει και τον καταναλωτή να συσχετίσει την ζωή του με το εμπορικό σας σήμα.

Έχει παρατηρηθεί ότι αν έχουμε περιεχόμενο που έχει πραγματικό νόημα, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να κάνουν κλικ και να δουν το προϊόν, με αποτέλεσμα να προβούν τελικά και στην αγορά.

Όποια και αν είναι η μορφή του περιεχομένου, σίγουρα θα βελτιστοποιήσετε την κίνηση των προϊόντων και των πωλήσεων, αλλά ποτέ σε βάρος της εξυπηρέτησης, της ψυχαγωγίας και της ενσωμάτωσης του ακροατηρίου σας.

  1. Γρήγορη δράση

Σε αντίθεση με το παραδοσιακό λιανικό εμπόριο, ένα eshop μπορεί να λειτουργήσει με μερικά μόνο κλικ. Για τους ιδιοκτήτες που αναζητούν μια γρήγορη εκκίνηση, το ηλεκτρονικό εμπόριο θα είναι το καλύτερο στοίχημά σας. Όσο έχετε σύνδεση στο Internet και σε έναν υπολογιστή μπορείτε να ξεκινήσετε την επιχείρησή σας από οπουδήποτε, ακόμα και από τον καναπέ σας!

Θα βρείτε πολλές εταιρείες digital marketing στην Ελλάδα, όπως η Lithos Digital για παράδειγμα, που μπορεί να σας βοηθήσει σήμερα κιόλας να ανεβάσετε την επιχείρηση σας στην πρώτη θέση της Google, με 100% στοχευμένες καμπάνιες Google Adwords.

  1. Γίνεστε ευκολότερα γνωστοί

Το 2014, το 81% των αγοραστών πραγματοποίησε, πριν από την αγορά, μια αναζήτηση στο διαδίκτυο. Είναι μάλλον ασφαλές να υποθέσουμε ότι οι αριθμοί αυτοί έχουν αυξηθεί από τότε. Οι πελάτες ψάχνουν πρώτα στο διαδίκτυο, είτε αγοράσουν τελικά online είτε όχι. Η online παρουσία βοηθάει να διασφαλιστεί ότι οι δυνητικοί πελάτες βρίσκουν τις πληροφορίες του προϊόντος σας και είναι σε θέση να κάνουν σύγκριση. Όταν κάνουν online αναζήτηση προϊόντων, θέλετε να βρεθείτε στα κορυφαία αποτελέσματα. Αυτό αυξάνει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, ώστε να είστε πάντα μπροστά στους πελάτες σας.

Βέβαια, κάτι τέτοιο δεν ισχύει απαραίτητα μόνο για όσους πωλούν προϊόντα, ισχύει και για εκείνους που πωλούν υπηρεσίες ή έχουν ένα blog με ενημερωτικά και ψυχαγωγικά άρθρα, το pinguinos.gr. Και συγκεκριμένα, μιλώντας για blog, μια θέση στην κορυφή της αναζήτησης είναι πολύ σημαντική για την βιωσιμότητά του.

  1. Ευκολότερη επέκταση

Το ηλεκτρονικό εμπόριο παρέχει νέα κανάλια για να προσεγγίσετε περισσότερους πελάτες. Είτε ξεκινάτε τώρα είτε είστε ήδη πωλητής, υπάρχουν νέοι πελάτες για να εξυπηρετήσετε. Με το ηλεκτρονικό εμπόριο μπορείτε να πουλήσετε στους πελάτες σας οπουδήποτε και οποτεδήποτε. Αυτό σας επιτρέπει να εξυπηρετείτε πελάτες σε όλη την Ελλάδα. Όλα τα κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου έχουν ένα μοναδικό κοινό για τους πωλητές για να επωφεληθούν. Για τους νέους πωλητές, το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο καλύτερος τρόπος να προσεγγίσουν το ευρύ κοινό.