Το Καλοκαίρι πάει έφυγε. Μπήκε ο Σεπτέμβρης, ξεκινάνε τα σχολεία. Τα κεφάλια μέσα . Δεν παύει, όμως, να είναι μία καλή ευκαιρία για να κάνουμε θετικές αλλαγές στην διατροφή μας. Ας δούμε μερικές ιδέες για σνακ που μπορείς να πάρεις μαζί σου ή τα παιδιά στο σχολείο.

Φρούτα
Είναι πάντα η καλύτερη επιλογή για σνακ. Σε φορτώνουν με βιταμίνες και άμεσα απορροφήσιμη ενέργεια. Κάποια από αυτά, όπως η μπανάνα και το μήλο είναι οι πιο "ευκολοκουβάλητες" επιλογές!

Ξηροί καρποί
Είναι θρεπτικοί, αντιοξειδωτικοί και πολύ χορταστικοί. Καλύτερες επιλογές είναι πάντα οι ανάλατοι ωμοί και σημαντικό είναι να μην το παρακάνεις στην ποσότητα. Διάλεξε τους αγαπημένους σου και κάνε ένα μιξ μαζί με αποξηραμένα φρούτα.

Μπάρες Ενέργειας με δημητριακά
Αν και υπάρχουν άπειρες επιλογές στο εμπόριο, σου προτείνω να δοκιμάσεις να φτιάξεις μία φορά τις δικές σου. Θα σου βγουν πιο φθηνά και θα επιλέξεις την συνταγή που προτιμάς. Μπορείς να τις φτιάξεις μία φορά και να έχεις για 1-2 εβδομάδες.
Την συνταγή μπορείς να την βρεις και να την δεις (και) στο bletsas.gr

Συνταγή:
Υλικά για 12 μπάρες: 100ml χυμό μήλου, 50γρ. μαύρη ζάχαρη, 100 γρ. ταχίνι, 50 γρ. μέλι, 30 γρ. κορινθιακές σταφίδες, 30γρ. κοκολυθόσποροι 1 κουταλάκι κανέλα, 1/2 κουταλάκι αλάτι, 200γρ. νιφάδες βρώμης, 100 γρ. δημητριακά Cheerios, 100 γρ. νιφάδες καλαμποκιού, 100 νιφάδες σιταριού ολικής άλεσης.

Εκτέλεση: Βάζεις τα υλικά σε ένα μεγάλο μπολ με τη σειρά της λίστας και ανακάτεψε κάθε φορά που ρίχνεις κάτι. Στρώσε το μείγμα σε ένα ταψί με λαδόκολα, (που έχεις αλείψει με λίγο λάδι) και πάτα το με ξύλινη κουτάλα για να έχει παντού πάχος 1-2 εκατοστά. Βάλε και από πάνω μία λαδωμένη λαδόκολλα και ψήσε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 15-20 λεπτά. Τσέκαρε αν ροδοκοκκίνησε στο πάνω μέρος και βγάλ’ το πριν καεί. Άσ’ το να κρυώσει για καμιά ώρα και στη συνέχεια κόψε το σε παραλληλόγραμμες μπάρες. Τύλιξε τις μπάρες με χαρτί και βάλ’ τες σε ένα τάπερ. Κρατάνε άνετα για 7-10 μέρες. Αν βάλεις αβγό είναι καλή ιδέα να τις φυλάξεις στο ψυγείο.

Tip 1: Βάλε στο τέλος στο μείγμα το χτυπημένο ασπράδι ενός αβγού. Αυτό θα βοηθήσει το μείγμα να δέσει καλύτερα στο ψήσιμο.

Tip 2: Μπορείς να το κάνεις και με μικρότερη ποικιλία δημητριακών, αρκεί να είναι ίδια η συνολική ποσότητα).

* Ο Ευτύχης Μπλέτσας είναι συγγραφέας της "Μαγειρικής Οικονομίας", και της "Θετικής Ενέργειας"
παρουσιαστής στην «Κουζίνα της Μαμάς» και στο "Food IQ"
Δημιουργός της παράστασης "Μουσικομαγειρέματα" που προάγει την Υγεία με
εκπαιδευτική Ψυχαγωγία.

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ