Όταν ο Σερ Άντονι Χόπκινς έμαθε ότι ένα στα τέσσερα παιδιά στις ΗΠΑ μπορεί να πεινάει μέχρι το τέλος του έτους, αποφάσισε ότι έπρεπε να κάνει κάτι γι αυτό.

Για να συγκεντρώσει χρήματα για τον οργανισμό No Kid Hungry, λοιπόν, ο οποίος υλοποιεί προγράμματα για τον τερματισμό της παιδικής πείνας στις ΗΠΑ, ο πολυβραβευμένος ηθοποιός λάνσαρε μια μάρκα αρωμάτων.

«Η ιδέα για αυτά τα αρώματα ήρθε γιατί… ήρθε έτσι απλά», είπε στο Wmagazine ο Άντονι Χόπκινς γελώντας, από το στούντιο ζωγραφικής του στο Λος Άντζελες. «Πάντα μου άρεσαν τα αρωματικά κεριά και η μυρωδιά των λουλουδιών, από την παιδική μου ηλικία, όπως η γαρδένια και το άνθος πορτοκαλιάς. Είχαν αρκετή επίδραση τα πρώτα χρόνια της ζωής μου και στη συνέχεια σε όλη μου τη ζωή ως ηθοποιός με έναν τρόπο υποσυνείδητο. Το άρωμα είναι μια μορφή διαλογισμού για μένα, ούτως ή άλλως», πρόσθεσε.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anthony Hopkins (@anthonyhopkins)

Το κεντρικό άρωμα της συλλογής, το AH Eau de Parfum, είναι unisex. Αυτό ήταν «πολύ σημαντικό» για τον ηθοποιό, ο οποίος δεν προσπάθησε καν να πει κάτι με αυτήν του την κίνηση, του ήρθε φυσικά. «Είναι ανοιχτό σε όλους όσους επιλέγουν να το χρησιμοποιήσουν», είπε ο Χόπκινς.

«ΞΕΡΕΤΕ, ΕΙΧΑ ΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΖΩΗ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ. ΚΑΙ ΑΝΗΣΥΧΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ, ΕΙΔΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΘΕΙ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΣΟΣ ΠΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΜΕΤΡΙΑΣΩ, ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΚΑΤΙ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ, ΕΞΗΓΗΣΕ.

Κάθε μία από τις προτάσεις της σειράς, που περιλαμβάνει και αρωματικά κεριά, χρηματοδοτεί από τις πωλήσεις έως και 50 γεύματα για παιδιά που έχουν ανάγκη στις ΗΠΑ.

«Είναι μια απίστευτη ευκαιρία να συνδεθώ με τον κοινό με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο, δημιουργώντας μια συμβιωτική σχέση μεταξύ του αρώματος και της τέχνης που μου επιτρέπει να ζωγραφίζω ένα άρωμα», κατέληξε ο Ουαλός ηθοποιός, σκηνοθέτης, κινηματογραφικός παραγωγός και ζωγράφος.

Πηγή: cnn.gr