Όταν ένα brand που ανήκει εξ’ ορισμού στην pop κουλτούρα, χρησιμοποιεί την υψηλή τέχνη για να πουλήσει τα προϊόντα του, σίγουρα δημιουργεί κάτι με το οποίο δεν είμαστε και ιδιαίτερα εξοικειωμένοι. Ακριβώς το ίδιο συνέβη και με τη νέα διαφήμιση, γνωστής αλυσίδας εστιατορίων fast food.

Στο βίντεο λοιπόν βλέπουμε μια ορχήστρα σε Live σύνδεση με το fastfoodάδικο που βρίσκεται στα πενήντα μέτρα. Όταν μπει κάποιος πελάτης και παραγγείλει «maestro burger», ξεκινάει το σόου. Στην οθόνη μπροστά του, μία σοπράνο του απευθύνει τον λόγο και ζητάει το όνομά του. Μόλις το μάθει, οι μουσικοί παίζουν μια μελωδία και η ίδια χρησιμοποιεί τα στοιχεία του ανθρώπου που τρώει για να τραγουδήσει.

Ένα μικρό έπος που αποσκοπεί στο να μεταδώσει πώς νιώθει κάποιος όταν τρώει το εν λόγω burger. Kανείς δε μπορεί να αμφισβητήσει το πόσο ιδιοφυής ήταν η ιδέα αυτή.

Δες το βίντεο

Πηγή: ladylike.gr