Ο Α.Ο.Θ. ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει με επιτυχία το Ράλλυ Δ.Ε.Θ., τον μακροβιότερο αγώνα της χώρας μετά τον Ράλλυ Ακρόπολις, εργάζεται με εντατικούς ρυθμούς προετοιμάζοντας το 50ο επετειακό Ράλλυ Δ.Ε.Θ.

Κύριος στόχος της φετινής διοργάνωσης να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές αλλά και υποστηρικτές. Τα πληρώματα, που είναι η «ψυχή» κάθε αγώνα, θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολομώντα, εκεί όπου «ανδρώθηκε» η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Ειδικές διαδρομές που στο σύνολό τους θα απαιτήσουν από τα πληρώματα το μέγιστο των δεξιοτήτων και από τα αγωνιστικά το μέγιστο της αντοχής τους. Έτσι, η επιλογή των ειδικών διαδρομών αλλά και γενικότερα ο σχεδιασμός του αγώνα θα αποζημιώσουν από μόνα τους τον κόπο όλων όσων ανηφορίσουν στον μαγευτικό Χολομώντα. Για τους αναποφάσιστους η πληθώρα σημείων θέασης και άνετη πρόσβαση σε αυτά θα λειτουργήσει θετικά και ενισχυτικά.

Ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε διοργάνωσης, δηλαδή οι υποστηρικτές και η τοπική αυτοδιοίκηση θα τύχουν της μέγιστης προβολής και αναγνώρισης, άμεσα λόγω της προσπάθειας που θα καταβάλλει ο Α.Ο.Θ. και έμμεσα λόγω της προβολής που θα έχει σε Πανελλαδικό επίπεδο ο 5ος γύρος του 53ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ.

Ο Α.Ο.Θ. ετοιμάζει έναν συναρπαστικό αγώνα και σε καλεί να γίνεις μέρος αυτού, γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.

 

Διαδρομές – Αποστάσεις – Χρόνοι


Πως γίνετε 93 χλμ. ειδικών διαδρομών να συναρπάσουν άπαντες; Όταν αυτά δεν προκαλούν μόνο το αγωνιστικό ενδιαφέρον αλλά είναι έτσι μοιρασμένα ώστε να ικανοποιούν θεατή, υποστηρικτή και οργανωτή. Το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι ακριβώς αυτό.

Περιλαμβάνει έξι ειδικές διαδρομές, δύο το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου και τέσσερις την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, οι οποίες είναι μοιρασμένες σωστά ώστε να μην υπάρχει κενό, με ζηλευτή ποικιλομορφία ώστε να ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς αθλητές και με την σωστή δόση ρομαντισμού αποδίδοντας φόρο τιμής στην ιστορία του αγώνα. Την πρώτη ημέρα οι αθλητές πρέπει να περάσουν τεχνικό έλεγχο στη νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ., να εκκινήσουν από το ίδιο σημείο και να καταφέρουν αλώβητοι ένα μεγάλο Λιβάδι-Πετροκέρασα 19.70 χλμ. και έναν κλασικό Χολομώντα 23.20 χλμ. μέχρι να “δουν” το parc ferme στην κεντρική πλατεία του Πολυγύρου. Η δεύτερη μέρα ξεκινάει με μια δύσκολη Παλαιόχωρα των 21.02 χλμ. ακολουθούμενη από δύο Τσουκαλάδες των 10.88 χλμ. έκαστος με ενδιάμεσο service και ένα Λιβάδι -power stage των 7.31 χλμ. που θα οδηγήσει τα καταπονημένα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους εκεί από όπου ξεκίνησαν την προηγουμένη στην νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. όπου και ο τερματισμός του αγώνα.

Οι θεατές αποζημιωμένοι από το θέαμα, ικανοποιημένοι από τους πολλούς και εύκολους τρόπους προσέγγισης των ειδικών διαδρομών θα μπορούν με περηφάνεια να οικειοποιηθούν το 50ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. λέγοντας πως ήταν και αυτοί εκεί.

Για να γίνει όμως ένας πραγματικά συναρπαστικός αγώνας πρέπει να γίνουμε όλοι κομμάτι του, να συμμετάσχουμε γιατί το συναρπαστικό ανήκει σε αυτούς που το δημιουργούν.