Είστε έτοιμοι να υποδεχθείτε μία βιομηχανία ομορφιάς με λιγότερο πλαστικό; Η L’Oréal Hellas στα πλαίσια της περιβαλλοντικής της δέσμευσης για το ζήτημα των πλαστικών, (Plastic Commitment) δεσμεύεται ότι όλες οι πλαστικές συσκευασίες του Group θα έχουν τη δυνατότητα να επαναχρησιμοποιηθούν, ανακυκλωθούν ή κομποστοποιηθούν μέχρι το 2025. Η μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος των προϊόντων τους, η προστασία της βιοποικιλότητας μέσω μιας βιώσιμης και υπεύθυνης πολιτικής προμήθειας πρώτων υλών και η βελτιστοποίηση της συσκευασίας αποτελούν τους βασικούς πυλώνες που χρησιμοποιεί η L’Oréal για την υποστήριξη της βιώσιμης καινοτομίας. Η φετινή έκδοση του L’Oréal Brandstorm αφορά αποκλειστικά την ένωση δυνάμεων για την επιτάχυνση της βιώσιμης καινοτομίας!

Φέτος, φοιτητές και απόφοιτοι από όλο τον κόσμο καλούνται να συμμετάσχουν στον ετήσιο διαγωνισμό Brandstorm της L’Oréal, ο οποίος επιστρέφει με νέο θέμα, ώστε να δοκιμαστούν και να αναπτύξουν καινοτόμες ιδέες με μια κοινή θεματική. Λιγότερο πλαστικό ή καθόλου πλαστικό. Θα τους ζητηθεί να βρουν επιχειρηματικές λύσεις για την καινοτομία τους και να αλλάξουν συμπεριφορές καταναλωτών, βοηθώντας τους ανθρώπους να κατανοήσουν τη σημασία της πλαστικής κατανάλωσης και των πλαστικών απορριμμάτων.

Εδώ και 28 χρόνια η L’Oréal πραγματοποιεί τον μεγαλύτερο παγκόσμιο διαγωνισμό καινοτομίας και επιχειρηματικότητας που ονομάζεται «Brandstorm». Ο διαγωνισμός αυτός αφορά φοιτητές και αποφοίτους και διεξάγεται κάθε χρόνο, ενώ η Ελλάδα συμμετέχει σε αυτόν από το 2003, έχοντας καταφέρει να κερδίσει αρκετές και πολύ σημαντικές διακρίσεις.

Οι αιτήσεις για τον φοιτητικό διαγωνισμό Brandstorm 2020 της L’Oréal Hellas έχουν ήδη ανοίξει. Κατάθεση των on-line προτάσεων από τους φοιτητές θα γίνεται δεκτή έως τις 14/4. Η κατάθεση περιλαμβάνει 5 slides powerpoint (στα αγγλικά) και 1 video διάρκειας 5 λεπτών max.

Σας δίνουμε 5 λόγους για τους οποίους πρέπει να λάβετε μέρος στο διαγωνισμό

  1. Μέσω του συγκεκριμένου διαγωνισμού, η διοργανώτρια εταιρεία είναι σε θέση να ανακαλύπτει και να γνωρίζει νέα ταλέντα που βρίσκονται ανάμεσα στους φοιτητές που συμμετέχουν, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που οι συμμετέχοντες προσλαμβάνονται από την εταιρεία μετά το πέρας του διαγωνισμού.
  2. Η κεντρική ιδέα του Brandstorm θέλει τους συμμετέχοντες φοιτητές να δουλεύουν σε ομάδες των τριών ατόμων, με σκοπό να δημιουργήσουν μια πρόταση με βάση το θέμα της κάθε χρονιάς.
  3. Μέσα από αυτή τη διαδικασία, οι συμμετέχοντες καλούνται να περιγράψουν τις ιδέες τους, να δημιουργήσουν ένα επιχειρηματικό πλάνο και να διεκδικήσουν σημαντικά βραβεία.
  4. Είναι σημαντικό να αναφερθεί ότι το 2019 η νικήτρια ομάδα είχε την ευκαιρία να εργαστεί στο Station F της L’Oréal στο Παρίσι για 3 μήνες, ενώ η εταιρεία παρείχε στα άτομα της ομάδας όλους τους διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους και την εξατομικευμένη καθοδήγηση για να καταφέρουν να υλοποιήσουν την ιδέα τους.
  5. Μετά το πέρας των συμμετοχών, οι επικρατέστερες Ελληνικές συμμετοχές θα κληθούν να παρουσιάσουν τις ιδέες τους στον μεγάλο Ελληνικό τελικό στα γραφεία της L’Oréal Hellas, με αξιολογητές κορυφαία στελέχη του χώρου, ενώ η νικήτρια ομάδα θα βρεθεί στον τελικό γύρο στα κεντρικά της L’Oréal στο Παρίσι.

Deadlines και ημερομηνίες διαγωνισμού

  • Πρώτα θα αξιολογηθούν όλες οι on-line προτάσεις.
  • Μετά θα επιλεγούν για να παρουσιάσουν στον ελληνικό τελικό στη L’Oréal στην Αθήνα στις 20 Μαΐου 2020.
  • Στη συνέχεια, από εκεί θα επιλεγεί η ομάδα που θα πάει στον παγκόσμιο τελικό στο Παρίσι στις 23 & 24 Ιουνίου 2020.

Κάντε την αίτησή σας τώρα

Το case study video:

Μιλήσαμε με έναν brandstormer που πήρε μέρος στον εν λόγω διαγωνισμό πέρσι και παρουσιάζει τις εμπειρίες του:

1. Ποιο ήταν το σημείο στο pitching που ξεχώρισε τη δική σας παρουσίαση;

Θέλω να αναφέρω δύο κομβικά σημεία στα οποία κατά τη γνώμη μου ξεχώρισε η ιδέα μας στην παρουσίαση. Αρχικά, επικεντρωνόταν σε συγκεκριμένο πρόβλημα και η πρότασή μας ήταν αρκετά ξεκάθαρη ως προς τον απώτερο σκοπό της. Καταφέραμε και στηρίξαμε με στοιχεία από έρευνες τη σημαντικότητα και την έκταση του προβλήματος που καλούμασταν να λύσουμε αλλά ταυτόχρονα στηρίξαμε με στοιχεία και ότι η δική μας πρόταση ήταν επίσης στη σωστή κατεύθυνση.

Το άλλο στοιχείο το οποίο μας βοήθησε ήταν το γεγονός ότι, αν και δεν είχαμε επαφές με την L’Oréal μέχρι εκείνη τη χρονική στιγμή, η ιδέα μας ήταν αρκετά κοντά στο όραμα και τη φιλοσοφία της εταιρίας και ειδικά του κλάδου των δερμοκαλλυντικών, τον οποίο και αφορούσε το περσινό θέμα του διαγωνισμού. Και μπορέσαμε να περάσουμε αυτό το μήνυμα. Μπορεί εάν ζεις μέσα στην καθημερινότητα της εταιρίας να είσαι πολύ εξοικειωμένος με το όραμα της εκάστοτε μάρκας, όμως όταν είσαι εξωτερικός παρατηρητής δεν είναι τόσο εύκολο να το διακρίνεις. Η δική μας ιδέα, που αφορούσε την πρόληψη αλλά και την προώθηση του self-examination ως μέθοδο για την προστασία του δέρματος και των σπίλων, είναι κοντά με τη φιλοσοφία της μάρκας La Roche-Posay. Ταυτόχρονα, το γεγονός ότι «προσφέραμε» την ιδέα μας σαν υπηρεσία μέσω κάποιου app με εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης μάς βοήθησε, αφού είναι στην κατεύθυνση που πηγαίνει η L’Oréal, θέλοντας να εδραιωθεί ως η πρώτη Beauty Tech Company.

2. Ποια ήταν η πιο δυνατή εμπειρία που έζησες στο πλαίσιο του Brandstorm;

Δεν θα μπορούσα να χωρέσω οποιαδήποτε εμπειρία σχετίζεται με τον διαγωνισμό σε πολύ λίγες λέξεις αλλά θα το προσπαθήσω! Θεωρώ ότι το διάστημα μετά τη νίκη μας στον Εθνικό τελικό και πριν βρεθούμε στο Παρίσι για τον Παγκόσμιο τελικό ήταν οι πιο «δυνατές» μέρες. Μέχρι και τον Εθνικό τελικό, πιστεύω πως επειδή δεν ήμασταν αρκετά υποψιασμένοι με το τι μας περιμένει, δεν νιώθαμε ιδιαίτερο άγχος. Ίσως η δυνατότερη στιγμή, από άποψη δυσκολίας και άγχους, ήταν κατά την προετοιμασία για τον Παγκόσμιο τελικό, όπου και δουλεύοντας με τους Brand Managers της Vichy και της La Roche-Posay, ήρθαμε αντιμέτωποι με περιορισμούς ως προς την περαιτέρω ανάπτυξη του σχεδίου της ιδέας μας και με προβλήματα σχετικά με τον ανταγωνισμό από παρόμοιες ιδέες. Ήταν ένα μάθημα που μπορώ να πω ότι όλοι θα το πάρουμε, ειδικά στην εργασιακή ζωή μας, πως δεν πηγαίνουν όλα βάση σχεδίου. Θα πρέπει να είσαι ευέλικτος και να προσαρμόζεσαι στις συνθήκες και τα προβλήματα, να διατηρείς την ψυχραιμία σου, να πιστεύεις στην ομάδα σου και να ακούς τους γύρω σου. Οι μέντορες που ορίστηκαν από την L’Oréal (Brand Managers από Vichy και La Roche-Posay) μας καθοδήγησαν, δεν επενέβησαν μιας και ο ρόλος τους είναι καθαρά συμβουλευτικός και τελικά καταφέραμε να διαμορφώσουμε ένα παραδοτέο για το οποίο ήμασταν πολύ περήφανοι.

3. Θεωρείς ότι το business culture κινεί τα νήματα στο business mentality του 21ου αιώνα; Πως μεταφέρθηκε σε σένα το business mentality της L’Oréal;

Το περιγράψατε πολύ σωστά. Πλέον ως εργαζόμενος της εταιρίας μπορώ να μιλήσω για το συγκεκριμένο κομμάτι, γιατί το ζω καθημερινά. Εάν δεν έχεις τις κατάλληλες αξίες όπως σεβασμός, ειλικρίνεια, διαφάνεια, συνεργατικότητα και ομαδικότητα, το «σύστημα» της L’Oréal θα σε «αποβάλλει». Όταν ξεκίνησα στην L’Oréal τον Ιούλιο δε φανταζόμουν ότι σε ένα τόσο μεγάλο οργανισμό θα μπορούσε να υπάρχει ένα «μείγμα» τόσο διαφορετικών ανθρώπων αλλά και ταυτόχρονα ίδιο, ως προς τις αξίες. Είχα μεγάλη υποστήριξη από τον οργανισμό και τους ανθρώπους του, ανεξαρτήτως θέσης, ηλικίας, φύλου κλπ. Έχοντας ανακαινίσει πρόσφατα τα γραφεία μας σε open space μορφή, είναι ακόμα πιο εύκολο να ρωτάς και να ακούς πράγματα, να χτίζεις τις σχέσεις σου με τους συναδέλφους σου και πιστέψτε με, αυτό για κάποιον που τώρα ξεκινάει την καριέρα του, είναι πολύ σημαντικό. Γίνονται πολλές δράσεις σχετικά με την ηθική, τη διαφάνεια, τη βιώσιμη ανάπτυξη και πραγματικά ακόμη και εάν δεν είχες τα κατάλληλα ερεθίσματα, η L’Oréal σε βοηθά να τα καλλιεργήσεις.